Nieuwe netwerkkaart wekt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Richard122

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Hey mensen,

Een kennis van mij heeft een probleem met zijn netwerkkaart. Hij heeft net een nieuwe gekocht, maar hij werkt niet. De netwerkkaart wordt wel herkend door de computer, maar hij krijgt geen verbinding. Het kan niet liggen aan de verbinding zelf, want op een andere computer werkt ie wel gewoon. Het ype is Sweex wireless lan pci kaart 54mbps. Op de computer waarop het niet werkt, staat XP. Waar het wel werkt is een computer met Vista. Zou het daar aan kunnen liggen?
Als jullie dit lezen en willen antwoorden, wacht dan niet, ookal weet je het niet zeker, want ik moet er straks naartoe om ff te kijken, dus als het kan wil ik dan al een antwoord hebben, zodat ik een beetje weet wat ik moet doen:D

Dat zou goed kunnen, maar ik weet nog niet zoveel details, omdat het niet van mij is. Maar ik zal er naar vragen. Misschien meer suggesties?

Hallo,

Als het een door WPA2 beveiligd netwerk is, moet je eerst Service Pack 3 installeren...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Installatie disc

Misschien is het handig de installatie-disc van je router te gebruiken, als dat niet kan, zou ik gedraad naar je router gaan kijken en de wachtwoorden en de instellingen van je router.

@TheAbe: Het ligt waarschijnlijk niet aan het netwerk, want op de laptop werkt het wel. Maar ik heb het verkeerd begrepen: de computer herkent de netwerkkaart niet. Waar kan het dan aan liggen? En trouwens, kan je ook handmatig naar hardware zoeken? Ja, tuurlijk, in apparaatbeheer, maar hoe kom ik daar bij XP?:p Sorry, niet zo'n slimme vraag, maar ik weet het echt niet:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan