Nieuwe Nod32

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Hallo,

Ik zag dat er een nieuwe versie van Nod32 is, namelijk de 3-versie. Gebruikt iemand deze al en wat is veranderd in vergelijking met de 2.7 versie?
Heeft iemand ook een handleiding van de nieuwe versie? Op de officiele download site van nod32 geeft hij een foutmelding van kan pagina niet vinden.

Als je op de download link klikt, zie je ook de 'Handleiding'.

Nee, je hebt gelijk de NL versie werkt niet, de Engelse wel.

Je hebt alweer gelijk.........ze zijn daar niet erg handig bezig. :confused:

Hallo,

Heeft iemand ook een handleiding van de nieuwe versie? Op de officiele download site van nod32 geeft hij een foutmelding van kan pagina niet vinden.

Uitgebreide Engelstalige handleiding plus screen shots te vinden op de officieele ESET Support Forums; zie hier.

Het zou ook wel handig zijn voor de gebruikers dat als er een link staat naar de ‘Handleiding’, dat er dan ook een (juiste) handleiding is.

Maar met jou link kan hij (hopelijk) verder. :)

Het zou ook wel handig zijn voor de gebruikers dat als er een link staat naar de ‘Handleiding’, dat er dan ook een (juiste) handleiding is.

Mee eens. Da's de verantwoordelijkheid van ESET (re)sellers. Wij hosten de officieele ESET support forums en onze staf zorgt bij wijze van service voor handleidingen. Al het overige is aan de ESET (re)sellers.

Maar met jou link kan hij (hopelijk) verder. :)

Dat lijkt me wel. Onze handleiding voor versie 2.7 is meer dan anderhalf miljoen keer benut vanaf de forums, en tenminste 10 x gekopieerd door (re)sellers over de hele wereld voor gebruik. Een voorzichtige schatting is dat ca. 10 miljoen ESET softwaregebruikers er baat mee hebben gehad. Voor de nieuwe handleiding voor EAV versie 3 zal hetzelfde wel opgaan.

Uitprinten lijkt me overigens geen slecht idee.

Ik bedoel daar ook niet mee dat het jouw verantwoordelijkheid is, maar ik ging er van uit dat jij de juiste mensen kent en, voor zover ze het niet weten, daar op zou kunnen wijzen.

Ik weet niet hoe goed zijn Engels is dus vandaar het “hopelijk”.

Ik bedoel daar ook niet mee dat het jouw verantwoordelijkheid is, maar ik ging er van uit dat jij de juiste mensen kent en, voor zover ze het niet weten, daar op zou kunnen wijzen.

Ik ken de juiste mensen inclusief de CEO - ben er verzekerd van dat ze op de hoogte zijn van een en ander. Hetgeen niet wegneemt dat vertaling naar Nederlands in eerste instantie aan de Nederlandse (re)seller is, die deze ter goedkeuring voorlegt aan ESET. Indien goed bevonden kan de vertaalde handleiding op de rails.

Ik weet niet hoe goed zijn Engels is dus vandaar het “hopelijk”.

Da's een valide argument. Vandaar dat onze handleiding komt met dermate duidelijke "plaatjes", dat een en ander vrijwel zichzelf wijst, voor welke nationaliteit dan ook.

De NL vertaling is één punt, dat die nog niet klaar is, is al dan niet begrijpelijk.
Maar ook bij de 'Engelstalige handleiding link' (versie 3) krijg je de handleiding van versie 2.7.
http://www.nod32.nl/download/full/

Ik ken de versies niet precies maar ik ga er vanuit dat er de nodige verschillen zijn. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan