Nieuwe notebook aanschaffen

• Onderwerp starter Onderwerp starter cief
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cief

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
hey forumleden,ik ben van plan om een nieuwe notebook aan te schaffen.Mijn budget ligt rond de 1400/1500 euro.Ik wil het gebruiken voor school en makkelijk kunnen meenemen.
Ik gebruik vaak Microsoft word en surf veel op internet.Ook wil ik redelijk zware games op kunnen spelen met een mooie videokaart nu weet ik dat voor een laptop van mijn budget geen goeie game laptop uit kan komen,maar ik hoop dat ik spellen zoals football manager,fifa 2007..makkelijk op kan spelen..ik wil graag tips om welke laptop ik aan moet schaffen rond mijn budget.

groetjes,cief

ik zou niet zeggen dat dat niet kan,dat gaat best wel
voor 1000 heb je al een goeie laptop met een vrij redelijke videokaart laat staan voor 1400/1500

dat gaat prima , asus maakt vooral veel laptops met goeie vidoekaarten van ati en nvidia de meeste 128 en 256 mb ,in jou prijscategorie heeft hp ook goeie

http://www.mycom.nl/Products/View/HP_Pavilion_dv9055__T5500/128864.aspx#Specs

een voorbeeld, surfen op het internet en met word werken gaat zoiezo met elke laptop wel goed
als dat je enige eisen waren dan zou je het al redden met 600 euro ofzo , maar deze is ook vrij geschikt voor games
256mb videokaart niet shared

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan