Nieuwe Onderdelen Eindelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Nou lange tijd geleden dat hier ben geweest maar,
Ik ben binnekort jarig (jeuhhh) nou mag nieuwe onderdelen voor mijn pc bestellen huidige pc:
Ati radeon 4850 1 gb (blijft)
3 gb ddr2 geheugen (komt nieuw geheugen in)
intel core 2 do e6300 (komt ook nieuwe processor in)
Harde schijf 500 en 320 gb (blijft)
dvd burner en lezer (blijft)
voeding 300w a merk FSP group (ik weet niet of dit genoeg is)
mijn budget is 300euro tientje meer is niet erg
Maar zou ik voor sandy bridge gaan of een maand wachten op bulldozer cpu's?
Mvg Merlijn

je voeding moet je wel verbeteren die is te zwak
ga gewoon voor een sandy bridge systeem er komen nog wat cpu's voor uit Ivy bridge etc

klikerdeklik

ok en waarom zou ik niet op de bulldozer wachten worden die te duur?

nou dat zijn cpu's die beschikken over Hexacore en octocores daar hebben games op dit moment vrij weinig aan

je systeem ziet er leuk uit! ik denk dat ik die maar ga bestellen dan. Volgensmij is asrock een prima moederbordje.
Edit Zou ik niet voor 2 tientjes meer een h67 bordje kiezen?

Laatst bewerkt:
H67 moederborden zijn een heel stuk duurder tenzij je microatx wilt gebruiken

Laatst bewerkt:
20 euro duurder is 1 van de goedkoopste h67 micro atx maakt mij niet uit.

tjah het punt is dat er niet veel nuttigs aan is ik bedoel ga je dan gebruik maken van de onboard gpu?

ok nog 1 vraagje er moet een wireless netwerk kaart bij welke zou ik doen? intern of extern?

dit is ongeveer de enige netwerkkaart in deze prijscatogorie TP-Link TL-WN851N mensen zeggen dat ze problemen hebben met windows 7 maar de drivers op de website zijn geschikt voor windows 7? weet jij nog een betere of denk je dat hij gewoon werkt?

Ik heb het besteld maar ik denk dat ik iets doms heb gedaan, ik wilde iets duurder geheugen dus ik heb Gskill ripjaws 4gb 10666 besteld (F3-10666CL7D-4GBRH) maar nou kom ik erachter dat die helemaal niet compatible is met de chipset, en het moederbord zelf via de website van gskill en asrock. Dus moet ik toch maar eventjes mailen dat ik die kingston wil hebben?
Mvg Merlijn

die ram zal er op werken de qualified vendor list is alleen voor de ram die Asrock met dat moederbord heeft getest
tenzij het ook op QVL staat die ram niet word ondersteund
verder zal azerty het systeem ook testen en als het niet werkt krijg jij een mail van hun dat je ander ram moet kiezen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan