Nieuwe Onderdelen, Maar welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zeg ik niet, maar het is algemeen bekend dat je beter een C2D E8500/E8400 kan hebben voor games.

Edit:
@ TS, ben je ooit van plan om in SLi te willen gaan draaien?
Zo ja, kan je beter kijken naar een moederbord met een 780i/790i chipset, met 2x16lanes PCI-e2.0 poorten. (bijv. MSI P7N Diamond, Asus Striker II Formula)
Zo nee, Kan je voor de P5e gaan, deze heeft een crossfire chipset, je kan dus eventueel kijken naar een HD3870, aangezien je er dan later eventueel een bij kan plaatsen (d.m.v. Crossfire X).
 
Laatst bewerkt:
ik weet eigenlijk niet of ik wel SLI ga draaien denk het niet? zou je dat echt nodig hebben het lijkt mij als je gewoon een goede kaart hebt... anders kan ik een HD3870 kopen die is volgens mij ook wel goeD?
op de maximus formula zit ook crossfire dus...
dan ben ik wel benieuwd naar een Asus Striker II Formula
Wat is de prijs van zo'n moederbord, is die ook snel en zitten daar ook goede overclock opties op. Ten opzichte van de Maximus Formula. Ondersteunt deze ook 45nm processoren?
 
Laatst bewerkt:
Prijzen van de Asus Striker II Formula:
http://tweakers.net/pricewatch/170638/asus-striker-ii-formula.html

En ja dat moederbord is een goede overclocker en ondersteund ofc 45mn.

Site van Asus zelf. Met specificaties e.d.


Als je dat moederbord neemt, wordt het wel wat duurder, bij EMPC, was het in dit geval het goedkoopste:

empcuc3.png
 
hallo,

ik heb mn onderdeling inmiddels al bestelt bij mycom met de vlgende onderdelen:

intel core 2 duo e8400*
Asus striker II Formula
Asus Geforce EN8800GTS
Corsair twinx2gb 1066 mhz
Zalman 660W

ik dacht dat ik hier wel een goede pc aan had ben inderdaad wel iets over mn budget heen gegaan de pc kost bij de mycom 880 euro m'n vader vond het namenlijk veiliger om het daar te doen. Alleen de processor is daar niet/moeilijk leverbaar en komt pas 1 mei 2008.
Hebben jullie Mischien een winkel/bedrijf waar hij leverbaar is? (azert + Alternate volgens mij )

sQuiXs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan