Nieuwe pagina opent niet meer automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrpike

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Beste computervrienden,

Heb een vraag waar ik niet uitkom.
Sinds ik mijn pc opnieuw met XP heb geinstalleerd, allerlei update's etc. heb gedownload blijgt er nog 1 hinderlijk probleem over waar ik geen antwoord op kan vinden.

Het volgende is er aan de hand:
wanneer ik een website open en op deze page op een link tik zie ik dat de link wel geopend wordt omdat onder in de balk er een map verschijnt met de gekozen link, maar de actuele website blijft gewoon in beeld en wordt dus niet automatisch geopend. Ik kan dan alleen de linkpagina bekijken door rechts bovenin de huidige pagina te sluiten met het kruisje in het rode blokje, en vervolgens te klikken op het mapje onderin het beeld. Ik kan dus niet door onder in het beeld de diversen mapjes te dubbelklikken deze openen Dit is erg vervelend. Dit komt overigens ook voor wanneer ik diversen emails in outlook open, dan hetzelfde verhaal.
Ook als ik een video wil bekijken en ik wil de video in fullscreen zien dan normaal klikte ik op het icoontje in het videobeeld om fullscreen te kijken, en dan moet ik eerst de vorige geopende pagina's sluiten voordat ik het fullscreen beeld te zien krijg.
Weet weet hier een antwoord op?

Beste van Schagen,

Ik heb browser internet explore 7.

Je eerste tip heb ik niet uitgevoerd omdat dit een scan is met MBAM en Superspyware.
Deze twee scanners draaien bij mij dagelijks en hier wordt niets gevonden ( ik heb het probleem al vanaf de herinstallatie van XP)

Je tweede tip heb ik uitgevoerd met Windows Fix It.
systeem werd gechecked en er werden wel wat foutjes gevonden maar niets met het probleem van niet openen van link-pagina's.

Ik heb ergens een vermoeden dat het wellicht ergens een instelling is of iets dergelijks, maar zo ver gaat mijn kennis helaas niet.
Heb je misschien nog meer tips?

Om de standaard instellingen te gebruiken waarin de links normaliter werken kun je via extra naar internet opties gaan. Vervolgens open je het tabblad geavanceerd en kies je hier voor opnieuw instellen. De browser (Internet Explorer 7) is echter vrij oud en ik vermoed dat daar, in combinatie met nieuwe websites, ook het probleem zit. Probeer daarom eens een update naar IE8 dat ook werkt voor Windows XP. http://windows.microsoft.com/nl-NL/internet-explorer/downloads/ie-8

.

Beste Mik
Waarnaar toe is mij vraag verplaatst?
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost

Naar de Microsoft Internet Explorer sectie, die mensen die al gereageerd hebben worden automatisch doorgestuurd.
Heb je de tip van MicrosoftHelpt al uitgeprobeerd ? Updaten naar IE8 ?

Laatst bewerkt:
Hallo Mik,
Ik heb de tips al uitgeprobeerd en ook de update naar IE8 maar niets helpt.
Ondertussen heb ik nu ook een probleem met de voeding van mijn pc dus ik heb deze maar naar de plaatselijke pc-boer gebracht en gelijk het bovenstaande probleem gemeld, hij zou dit voor me oplossen, dus ff wachten maar.
Zodra ik een oplossing weet/hoor dan zal ik deze hier ook vermelden, wellicht voor andere leden een hulp.

Voorlopig zet ik de status dan maar op opgelost.

Grz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan