Nieuwe patch NFS Underground

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Allereerst prettige kerstdagen,
Omdat ik vaak online speel met nfs underground moest ik de nieuwste patch installeren (1.30) Als ik nu in een spel de lachgas knop gebruik wordt het hele beeld zwart, laat ik de knop weer loas gaat alles weer normaal. Dit komt na het installeren van de patch. Ik heb voor de rest niets veranderd qua drivers ofzo. Ook na het herinstalleren van het spel hetzelfde probleem. Hoe kom ik hier nou vanaf? Want het is nogal vervelend.

kan je het spel spelen zonder die patch??
zoja, verwijder hem gewoon weer en spel weer lekker vlot.

Ja heb ik nu al gedaan, maar nu kan ik niet online, dus lost het nog niks op.

ahzo...
ik heb al op de official site gekeken, maar daar blijkt niks van patches te staan.

Heb je de legale versie? Hier nog nooit problemen gehad met patches voor online spelen.

er zijn al 3 patches voor NFSU uit.

Moet gewoon werken. Heb je ook al de nieuwste geprobeerd?

ofwel heb je wel die nieuwste patch, maar de vorige niet, dan kan dat problemen geven (ik hbe hetzelfde gehad met medal of honor)

Ik download de patches via de 'naar updates zoeken' knop bij mijn startmenu van nfsu. Dus dan heb je altijd de nieuwste pacth toch? Voorheen had ik ook geen problemen met een patch alleen met de laatse patch van nfsu wel. Alles doet het voor de rest wel. Maar als de motion blur optie aanzet, en tijdens het spelen zelf, als je dat dan ziet (die motion blur), worden alle textures behalve de auto en het licht zwart. Als je snapt wat ik bedoel. Volgens mij hoort dat niet.

Ik heb er even een screenshot van gemaakt ter verduidelijking. Dit is dus alleen als het spel de motion blur optie gebruikt. Dus als je heel snel gaat of gewoon lachgas knop gebruikt.

Bijlagen

• nfsu.jpg
    nfsu.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 29
ziet er niet echt zo leuk uit om zo te rijden

bye the way, mooie wagen :thumb:

gewoon geen lachgas gebruiken dan moet je ook wel kunne winnen lijkt mij alleen met drag race heb je dat nodig en dan ga je toch alleen maar rechtuit :) mooie bak maar kan beter en breeder :)

Bij Dragracen heb je er niks aan. Tenzij je in de laatste versnelling zit maar dan is het meestal al te laat.

Heb je al een oplossing gevonden?
heb je al de nieuwste drivers voor je grafische kaart?

En zoals Wim1960 al vroeg, heb je de legale versie? (Zo nee welke release hebbie dan :P)

Nee het is nog niet opgelost. Ik heb het alleen met de nieuwste patch. Ik heb de volkomen lagale versie. En van alle hardware in mijn pc de laatste drivers. Het is gewoon heel vreemd dat doordat je een patch downlkoadt die je ook nog nodig hebt voor online spelen, het spel niet meer goed en zoals het hoort kunt spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan