Nieuwe PC €400-€600

Status
Niet open voor verdere reacties.
de link computerstunt.nl is geen bron maar gewoon een link naar een winkel het bewijst niks????
dat in tegen stelling tot site die erkend is door meerdere winkels en mensen die daar reviews en beoordelingen plaatsen!

En ik denk toch echt dat ervaringen van mensen vaak meer tellen dat een lijstje met winkels die winkel van het jaar geworden zijn.

Ik kijk namelijk altijd via Tweakers (of elders Kieskeurig of zo) maar ook bijv. bij andere zaken, eerst naar reviews van mensen die ook zo'n artikel gekocht hebben. Dan lees ik hun eigen ervaringen en die tellen voor mij persoonlijk meer mee.
mee.
je moet wat beter naar de links kijken die ik plaats die website is een en al ervaringen door klanten!

En ik heb mijn eigen ervaring gedeeld en ook dat is een bron.
Ik informeer de mensen dus op mijn geheel eigen wijze.
nogmaals 1 ervaring tegen meer dan 1000 andere ervaringen

het is helemaal prima dat jij vanuit je eigen ervaring handelt echter kies ik er persoonlijk voor een winkel die zich al bewezen heeft bij een groot deel van de klanten
en die daar ook over beoordelen

het enige wat ik zeg is dat de TS goed geïnformeerd moet worden
als jij daar persoonlijk door aangevallen voelt is dat niet mijn probleem want dat was niet de intentie

verder heb ik eerder het gevoel dat je gewoon niet eens serieus kijkt naar de links die ik heb geplaatst

maar dit gaat enorm offtopic en ik denk dat ik mijn redenen wel goed heb onderbouwd dus het is de vraag aan de TS of hij nog steeds een Prefab of samengestelde pc wilt hebben

Laatst bewerkt:
De winkel die ik gaf, heeft voor mij al JAREN zijn dienst heeft bewezen. Verder zijn er diverse mensen die ik ken , die daar hun pc hebben gekocht. Mijn dochterlief heeft haar pc daar ook vandaan en die loopt nog perfect!

en verder, wat wil je nou eigenlijk? Je mening door iemand strot douwen? Daar ben ik gelukkig niet bevattelijk voor, ik loop al een tijd lang mee op de wereld en in computerland.

Laatst bewerkt:
wat kinderachtig zeg
ik zeg toch echt al 2 keer dat je volledig recht hebt op je eigen mening?
dan hoef je toch zo kinderachtig te reageren?

ik kom alleen aan zetten met bronnen die door meerdere mensen zijn beoordeeld inclusief jou winkel!
als jij ervaringen telt als meningen dan weet ik het ook niet meer...

ik duw niks door iemands strot ik informeer alleen maar en probeer het zo dicht mogelijk bij de feiten te houden

en al met al weet de TS nog steeds niet van hoe en wat.

even plat gezegd "iedere ho er pocht op zijn eigen kond"

zo heeft ieder zijn eigen smaak van winkel.
denk daar eens aan bij het kopen van een pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan