firest0rm
Meubilair
- Lid geworden
- 6 mrt 2007
de link computerstunt.nl is geen bron maar gewoon een link naar een winkel het bewijst niks????
dat in tegen stelling tot site die erkend is door meerdere winkels en mensen die daar reviews en beoordelingen plaatsen!
het is helemaal prima dat jij vanuit je eigen ervaring handelt echter kies ik er persoonlijk voor een winkel die zich al bewezen heeft bij een groot deel van de klanten
en die daar ook over beoordelen
het enige wat ik zeg is dat de TS goed geïnformeerd moet worden
als jij daar persoonlijk door aangevallen voelt is dat niet mijn probleem want dat was niet de intentie
verder heb ik eerder het gevoel dat je gewoon niet eens serieus kijkt naar de links die ik heb geplaatst
maar dit gaat enorm offtopic en ik denk dat ik mijn redenen wel goed heb onderbouwd dus het is de vraag aan de TS of hij nog steeds een Prefab of samengestelde pc wilt hebben
dat in tegen stelling tot site die erkend is door meerdere winkels en mensen die daar reviews en beoordelingen plaatsen!
je moet wat beter naar de links kijken die ik plaats die website is een en al ervaringen door klanten!En ik denk toch echt dat ervaringen van mensen vaak meer tellen dat een lijstje met winkels die winkel van het jaar geworden zijn.
Ik kijk namelijk altijd via Tweakers (of elders Kieskeurig of zo) maar ook bijv. bij andere zaken, eerst naar reviews van mensen die ook zo'n artikel gekocht hebben. Dan lees ik hun eigen ervaringen en die tellen voor mij persoonlijk meer mee.
mee.
nogmaals 1 ervaring tegen meer dan 1000 andere ervaringenEn ik heb mijn eigen ervaring gedeeld en ook dat is een bron.
Ik informeer de mensen dus op mijn geheel eigen wijze.
het is helemaal prima dat jij vanuit je eigen ervaring handelt echter kies ik er persoonlijk voor een winkel die zich al bewezen heeft bij een groot deel van de klanten
en die daar ook over beoordelen
het enige wat ik zeg is dat de TS goed geïnformeerd moet worden
als jij daar persoonlijk door aangevallen voelt is dat niet mijn probleem want dat was niet de intentie
verder heb ik eerder het gevoel dat je gewoon niet eens serieus kijkt naar de links die ik heb geplaatst
maar dit gaat enorm offtopic en ik denk dat ik mijn redenen wel goed heb onderbouwd dus het is de vraag aan de TS of hij nog steeds een Prefab of samengestelde pc wilt hebben
Laatst bewerkt: