Nieuwe pc -> 500 euro max

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe het liever niet zelf. Ik zorg er wel voor dat iemand het doet. Het is zonde van het geld, om nou 20 euro voor 2 minuten werk te gaan betalen.

Wat is dat ding duur zeg. Het is ook voor de voorkant, wat best jammer is. Je ziet dan al die bekabeling. Ik dacht meer aan zoiets. Dat is ook nog eens inclusief kaartlezer.

Welke HD6850 heb ik nou nodig? Ik weet het niet meer

Oja, ik zie het! Ik wist eerlijk gezegd niet wat een hub was. Ik denk alleen niet dat het erg snel wordt, als je daar een externe harde schijf aan doet met een usb kabel. Dan heb je in totaal namelijk 2 tussenstukken totdat het moederbord wordt bereikt. Ik zal die hub dan zowiezo wel achteraan aansluiten, anders heb je 3 tussenstukken.

Ik zal de Club3D HD6850 doen. Deze is een stuk goedkoper, en alle HD6850's zijn kwa prestaties eigenlijk hetzelfde, alleen wordt de een wat warmer, en verbruikt de ander wat meer energie. Veel verschil zit er niet tussen.

Dan zou het met de hub en de videokaart zoiets worden.

Weer wat bij geleerd!

Ja, eigenlijk heb je wel gelijk. Er zit dan inderdaad een tussenstuk tussen. Maar goed, er zit niets anders op.

Hoe zit het met de energieverbruik en warmte van de Club3D HD6850?

Ik zag op een website dat Azerty hem voor 160 euro verkoopt, maar dat de gemiddelde prijs 185 euro is. Ook heb ik gelezen dat de HD6850 bij koelte/geluid 4 sterren krijgt, dus dat zit wel goed! :thumb:

Inderdaad. Dan wordt het denk ik dit

De brander heb ik eruit gehaald, ik heb al 2 branders.

Je hebt nu inplaats van de brander de USB-HUB weggehaalt. Ook zal ik voor dit ram-geheugen gaan, omdat dit van een veel beter merk is.

Winkelmandje

Foutje!

Het winkelmandje wat je nu hebt samengesteld is eigenlijk zo goed als af?

Ja :) Je moet hem thuis alleen nog laten assembleren. Oja, vergeet niet de button gratis verzending in te drukken, aangezien je meer dan 500 euro besteedt.

Fijn! Heel erg bedankt!!

Ik ga het bestellen. Goed dat je zegt dat ik het gratis kon verzenden, dat wist ik niet. Dat is toch een besparing van 9 euro.

Even nog een vraagje, ik zag dus net dat de kast 40 cm is, ik wilde het graag rond de 45 cm hebben. Mijn huidge kast is 48 cm hoog. Is er een soortgelijke kast als de Xigmatek Asgard die ongeveer 45 cm?

De kast is wel goed zo, ik moet er dan gewoon aan wennen. Wat ik mij wel afvroeg is, of ik geen kabels erbij moet kopen. Is het zo echt compleet?

Ik wil graag de pc bestellen, voordat er iets tussenkomt waardoor ik het niet meer kan kopen. heb ik geen kabels of dergelijke nodig?

Pc is gekocht:

- Xigmatek Asgard - Midtowermodel - ATX
- Team Elite DDR3 - Geheugen - 4 GB (2 x 2 GB
- ASRock 770 Extreme3 - Moederbord - ATX - AMD
- Processor - 1 x AMD Phenom II X4 945 / 3 GHz
- ICIDU - Hub - 6 poorten - Hi-Speed USB
- Club 3D Radeon HD 6850
- Nexus 120mm PWM Real Silent Case Fan
- Corsair Builder Series CX500 - Voeding

Bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.