Nieuwe PC aankoop

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewKidsNitro

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2014
Hallo ik ben een beetje een game freak en gta v is uit voor de pc en nu wil ik een nieuwe PC aanschaffen maar welke raden jullie mij aan waar sowieso Gta v op low kan en FS 2013 en FS 15 en Sims 4 hopelijk kunnen jullie mij helpen

MVG,

NKN

Hoi,

Misschien even handig voor ons als je dit een beetje invult voor ons;)

Budget - 500 tot 900
Doel - Gaming
Omgeving - Stil
Assemblage - kant en klaar

Besturingssysteem - Windows 7

500 tot 900 euro is nogal een uiteenlopend budget, dus wat is het nu? Is het 850-900 euro of 500 euro?

Windows 7 kan je ook heel moeilijk nog aankomen nieuw, Microsoft heeft dat uit de handel genomen.

Goedemorgen,

Dan zou deze een optie kunnen zijn nog zonder ssd maar die kan je later er bij plaatsen

Laatst bewerkt:
Een Solid State Drive, een ander soort "harde schijf" waarbij een andere opslagtechnologie wordt gebruikt (flashgeheugen) die vele malen sneller is dan een conventionele harde schijf.

Goedemorgen,

Ja nam aan dat dat wel kon anders moet je er 59 euro bijtellen.

Ja, ik denk dat Modag daar overheen gekeken heeft. Als je binnen de 900 euro moet blijven, zal de samenstelling een beetje aangepast moeten worden. Het in elkaar zetten kost namelijk nog 59 euro bij Azerty.

Doe die 59 euro der maar bij dan ken niemand die dat kan doen ik zelf ook niet want ben nog maar 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan