Nieuwe pc aanschaffen +-€1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat ik systeem 1 koop, investeren in de toekomst klinkt allemaal erg goed, nog een laatste vraag. Hoelang ga ik ongeveer met deze pc doen?
Bedankt iedereen voor adviezen en snelle reacties!!

Hoi,

Hoelang je ermee doet is maar net hoe hard het met de games gaat en die je dan wilt blijven spelen.maar anders kan hij wel een poos mee.

groffe schatting +- 5 jaar? nieuwe games wel spelen maar eventueel lage kwaliteit?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja 4 a 5 jaar maar is maar net hoe hoog je de eisen stelt maar normaal gesproken moet dat wel lukken.

Succes met de aankoop. Vergeet je de vraag niet even als opgelost te zetten?

goed dat je het zegt:) bedankt voor alle adviezen en tips!!!!!!!!!!!;):thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Behuizing voor nieuwe pc

ik heb hier gister een vraag geplaatst over welke computer ik zal kopen en die is gelijk opgelost :) bedankt daarvoor! nu twijfel ik nog over 1 ding, de kast die aanbevolen staat vind ik helemaal niks, nu heb ik geen verstand van kasten dus ook geen idee waar ik op moet letten. Ik heb dus even wat research gedaan en ben op deze kast gekomen!

http://tweakers.net/pricewatch/262550/cooler-master-haf-922-se.html#tab:info

Dit was de aanbevolen kast

http://tweakers.net/pricewatch/270305/fractal-design-define-r3-(zwart).html#tab:info

Ik vind persoonlijk de haf een stuk vetter en die kost ook maar €25 meer. Mijn vraag is dus; kan deze kast hetzelfde en is die net zo goed als de 5aanbevolen kast?

Dit is het systeem

Intel Core i5 2500K Boxed € 180,98
Scythe Mugen 2 Rev. B € 39,90
Asrock P67 Extreme4 Gen3 € 136,85
Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 € 51,27
Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB € 47,20
Fractal Design Define R3 (Zwart) € 91,50
Cooler Master HAF 922 SE € 117,81
Corsair Enthusiast TX750M € 96,65
Sapphire HD6950 Dirt3 Edition € 224,95
Fractal Design Silent Series , 120mm € 11,50
Microsoft Windows 7 Home Premium SP1 (NL, OEM, 64-Bit) € 85,00

Ik wil dus de fractal design vervangen voor de haf, kan dit? en moet ik dan nog iets aanpassen aan het systeem met deze kast? zoals bijv de fractal design ventilatoren

bedankt alvast!

Laatst bewerkt:
Je nieuwe vraag over kast hierbij aangezet.Past allemaal prima met betrekking tot je nieuwe systeem en behoeft dus geen nieuw topic.

Succes met je vraag.

Je nieuwe vraag over kast hierbij aangezet.Past allemaal prima met betrekking tot je nieuwe systeem en behoeft dus geen nieuw topic.

Succes met je vraag.

Oh haha, ik dacht dat als je eenmaal op opgelost had geklikt je niet meer kon openen :P!

Jawel hoor...Alleen jij en de moderators kunnen je vraag weer als "niet opgelost"zetten.
Dit heb ik dan nu ook maar gedaan.;)

Kun je de titel wel veranderen dan? anders ziet geen kip dat er een nieuwe vraag is gesteld! :p

Waarom??Gaat toch om totaal plaatje van je nieuwe systeem.Incl kast dus.
En je topic staat nu weer boven in de lijst met melding van datum vandaag.Tevens krijgen degenen die jou geholpen hebben een mailmelding.;)

maar nu snapt niemand et probleem! en heb ik ook geen reacties is het niet beter om een nieuw topic te maken? het gaat tenslotte over iets anders.

het gaat tenslotte over iets anders.

Zoals gezegd gaat het over aankoop van je totale systeem.En dus ook kast.Een totaal plaatje dus.Dat er nu even niemand reageert kan gebeuren.Niet iedereen is altijd iedere avond(etc)online.
En hier laten we het even bij.

Ik snap wel wat het probleem is hoor :p

Een kast is en blijft een persoonlijk iets, ieder zo z'n smaak. De HAF 922 is minstens net zo goed als de Fractal Design R3, kun je met een gerust hart kopen.
Coolermaster is een goed merk, en deze kast is gemaakt voor gamers (gezien het uiterlijk), dus qua koeling en ruimte zit het wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan