Nieuwe PC aanschaffen, gewoon simpel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Berichten
465
Beste,

Ik ben op zoek naar een nieuwe computer voor een aantal simpele zaken. De PC moet het volgende kunnen:

- Alle office programma's makkelijk kunnen draaien.
- Internetten zal een van de hoofdzaken zijn.
- Filmpjes afspelen vanaf internet en eventueel lokaal via Windows Media Player of VLC.
- Windows 7 als OS.

N.a.v. bovenstaande punten, is dit nogal basis, dus in principe bij elke PC winkel te kopen, mijn vraag is: waar kan je zoiets het goedkoopst halen?

Alvast bedankt!
 
Hoi,

Even voor me eigen hoe moet ik dit zien met deze.En wat wil je er aan uit geven?
 
Hoi,

Heb gekeken wat je ongeveer nodig hebt i.v.b met jouw eisen en volgens deze site ben je het goedkoopste uit bij Azerty.nl:
- http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/529826?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=6&maxshops=1#shoplist

De pc gaat nog een aantal jaartje mee en is van alle gemakken voorzien:
- Een krachtige I3 processor (4rde generatie)
- 8 GB geheugen (kan met 4GB) Maar voor die 20 euro extra is het zeker waard om alvast 8GB te hebben. Scheelt weer upgraden later.
- Zuinige voeding
- VGA + DVI aansluiting
- 2x 2.0 USB achter / 2x USB 3.0 poorten achter / 2x USB 3.0 voor / 2x USB 2.0 voor
- DVD brander
- Cardreader
- Stille behuizing met Geluid-demping matten en stof filters.
- 500GB + 8GB flashdrive, zodat Windows en andere programma's snel opstarten.
- 383 Euro

Edit: Op azerty kan je nog een assemblage pakket bestellen en eventueel Windows 8. (Dan kom je op 500 +/- ongeveer uit)
 
Laatst bewerkt:
@Modag
Bedankt voor antwoord! (alweer :)). De videokaart is voor mijzelf, maar de PC waar ik nu naar vraag, is voor mijn vriendin. Die werkt momenteel op een laptopje wat verouderd is en ze zou graag een desktop pc willen hebben om op te werken. Vandaar mijn vraag.

@sander17111988
Ook bedankt voor jouw antwoord! Ik moet zeggen dat dit redelijk binnen het budget valt. Ik dacht namelijk dat we zo'n systeempje (welke aan de eisen voldoet) wel konden krijgen voor €300 - €400. Hier zit denk ik geen Windows bij, klopt dat?


Als er nog meer mensen met suggesties zijn, dan hoor ik dat graag.
 
Nee zit er nog niet niet bij en je zou hem zelf in elkaar moeten zetten. Als je wilt dat de pc kant en klaar geleverd word met Windows, kom je op 500 euro uit.
Maar dan heb je ook wat, wat nog wel een aantal jaartje mee kan.
 
Laatst bewerkt:
Waarom geen Windows 8.1?:confused:
Het is even wennen maar werkt weer vlotter dan 7:thumb:
 
Hoi,

Oke duidelijk,

En ik zou het wel weten welke ik nam scheelt 100 euro is toch wel veel;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan