Hoi,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe pc en heb nu wat geld over, dus ben een beetje op zoek geweest.
Budget: 900 euro
Heb op dell.nl het volgende gevonden:
MONITOR Dell ST2310 23" Full HD Widescreen Monitor - European
GEHEUGEN 6144MB Dual Channel DDR3 [3x2048] Memory
HARDE SCHIJF 1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
GRAFISCHE KAART ATI Radeon™ HD 5450 1GB DDR3 graphics
OPTISCH(E) STATION(S) 16x optisch dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven, alleen Win 7)
TOETSENBORD Dell™ Entry USB-toetsenbord - VS/Europa (QWERTY)
MUIS Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart
GELUIDSKAARTEN Integrated 7.1 channel audio
DISKETTE / MEDIASTATIONS 19-in-1 Media Card reader
Het enigste wat ik van mijn toekomstige desktop verwacht is dat deze games als: Counter strike: Source / Napoleon total war / ARMA 2 / Avatar kan draaien. Verder zal ik em gebruiken om te downloaden/msnen/skypen en wat photoshop. In de toekomst zou ik em ook willen upgraden met een nieuwe videokaart en evt processor indien mogelijk.
Echter heb ik mijn twijfels bij DELL ( Misschien onterecht ) omdat de zo goedkoop is vergeleken met meerdere concullega's. Graag zou ik de ervaringen met DELL van mensen willen horen.
PS.
Ooit had ik een website gevonden waar videokaarten stonden met de prestige van welke games ze zouden kunnen draaien, echter kan ik deze nergens terugvinden iemand een idee ?
Alvast bedankt voor jullie meningen/opmerking/tips/overige berichten !
Gr. Phea
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe pc en heb nu wat geld over, dus ben een beetje op zoek geweest.
Budget: 900 euro
Heb op dell.nl het volgende gevonden:
MONITOR Dell ST2310 23" Full HD Widescreen Monitor - European
GEHEUGEN 6144MB Dual Channel DDR3 [3x2048] Memory
HARDE SCHIJF 1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
GRAFISCHE KAART ATI Radeon™ HD 5450 1GB DDR3 graphics
OPTISCH(E) STATION(S) 16x optisch dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven, alleen Win 7)
TOETSENBORD Dell™ Entry USB-toetsenbord - VS/Europa (QWERTY)
MUIS Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart
GELUIDSKAARTEN Integrated 7.1 channel audio
DISKETTE / MEDIASTATIONS 19-in-1 Media Card reader
Het enigste wat ik van mijn toekomstige desktop verwacht is dat deze games als: Counter strike: Source / Napoleon total war / ARMA 2 / Avatar kan draaien. Verder zal ik em gebruiken om te downloaden/msnen/skypen en wat photoshop. In de toekomst zou ik em ook willen upgraden met een nieuwe videokaart en evt processor indien mogelijk.
Echter heb ik mijn twijfels bij DELL ( Misschien onterecht ) omdat de zo goedkoop is vergeleken met meerdere concullega's. Graag zou ik de ervaringen met DELL van mensen willen horen.
PS.
Ooit had ik een website gevonden waar videokaarten stonden met de prestige van welke games ze zouden kunnen draaien, echter kan ik deze nergens terugvinden iemand een idee ?
Alvast bedankt voor jullie meningen/opmerking/tips/overige berichten !
Gr. Phea