Nieuwe PC - aansluiting probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok je hebt dus de kabel steek de ene kant van de kabel op een molex van je voeding en 3 pin kant moet ja aan je fan hangen , 1 kant heb je dus niet nodig

dit werkt maar voor 1 fan dus je zal ofwel een spliter nodig hebben of nog een molex naar 3 pin
maar volgens mij heb een een spliter in ja case neem daar eens een foto van
 
oh sorry ik begreep het verkeerd. Dacht dat je je HD nog moest aansluiten. Dan heb die kabel niet nodig wat ik zei.
Heb je ook al alle 2 de HD's aangesloten? Ik denk dat je gewoon een splitter nodig heb. Met een splitter kan je 5 ventilatoren aansluiten.
 
Zou je eerst het begin van de topic kunnen lezen voor je reageert?
hij heeft maar 1 hdd en hij heeft ook al een splitter.
 
De kabels van de voor ventilatoren gaan naar een splitter, daarna gaan ze naar het controllerpaneel aan de voorkant van mijn PC. Hieruit komt de vrouwelijke molex kabel terug. En de zwarte 3pins.
 
ow ja ik versta het je hebt een fan controller je moet alle fans aansluiten op kabels die uit de controller komen niet de converter gebruiken dus die je aangaf.
en dan moet je met een molex naar de fan controller en als dit niet lukt zul je toch echt foto s moeten nemen en hier plaatsen.

ps ik heb de foto s nog eens bekeken die molex plug die je in jou foto vast hebt moet je aan de andere kant van de plug aansluiten op een molex die uit je voeding komt.
 
Laatst bewerkt:
De kabels zitten allemaal al in de controller, die kan ik er ook niet meer uithalen.
Ik weet ook niet wat je bedoelt met op de voeding aansluiten, mijn voeding heeft namelijk alleen maar vrouwelijke molex kabels.

Ik zal even wat foto's proberen te sturen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan