Nieuwe pc booten zonder monitor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

atjuhh

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2011
Ik heb een pc in elkaar gezet, maar heb voor mijn monitor een andere kabel nodig die ik pas over week toegezonden krijg. De pc start zonder monitor niet op, betekent dit dat er sowieso wat fout zit of is het normaal dat die niet opstart zonder monitor?

Laatst bewerkt:
misschien een optie in de bios maar zoals vanshagen aanhaald zou de pc moeten opstarten zonder problemen dit heb ik nog nooit gehoort eigelijk dan een system op halt wordt gezet als geen scherm word aangesloten lijkt mij vreemd
heb je de video kaart goed aangesloten ?

Ja de videokaart is goed aangesloten. Ook heb ik gekeken of het power button kabeltje goed zit aangesloten. Er brandt trouwens ook geen LED lampje op mijn moederbord. Het moederbord is een Asrock 970 extreme 3. Ik heb het ook al geprobeerd zonder hdd en dvd drive. De RAM heb ik ook al geprobeerd met 1 reepje.

Hoi,

Als het powerled niet brand krijg je dus geen spanning ik zou alles eens uitbouwen en dan 1 voor 1 onderdelen toevoegen vaak wil dit wel helpen geeft een andere blik op de zaak .En misschien de afstand busje vergeten tussen moederbord en kast?

er zit een aan uit knopje op je voeding
1: staat die wel aan? (wat dan wel heel dom zou zijn)
2: misshien is die kapot
als de schakelaar kapot is kun je ook geen stroom krijgen he :P

Bedankt mensen de computer doet het! Achter het bedieningspaneel van de kast moest simpelweg nog 1 draadje in een ander draadje geklikt worden, stomme fout van mij :P

Laatst bewerkt:
Hoi,
Fijn dat het in orde is:thumb: je ziet een foutje zit in een klein hoekje:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan