Hallo,
ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen. Ik heb al ergens gezien dat ik een soort van standaard lijstje met info moet invullen. Dit is mijn eerste post hier en ik ben niet zo heel erg technisch, dus ik zal wel wat uitleg nodig hebben bij het een en ander. Ik wil wel alvast zeggen dat ik mijn best zal doen om jullie zoveel mogelijk te helpen mij te helpen. Oftewel, ik ben toegewijd.
Max budget is 1000,- euro
Doel is gamen en school dingen, programma's, werkstukken maken etc...
Krachtige pc, al liever niet te lawaaierig
Ik ben van plan om deze pc bij Mycom te kopen, daar laat ik hem dan ook in elkaar zetten
en indien mogelijk windows 7 installeren.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met dit, ik heb zelf ook al de hele site van Mycom bekeken voor onderdelen en ik denk dat ik wel min of meer snap hoe het zit
maar alsnog zou het HEEL fijn zijn als U mij kunt helpen.
ps. wat is het verschil tussen windows 7, 32 en 64 Bit?
Alvast heel erg bedankt.
ik ben van plan om een nieuwe pc te kopen. Ik heb al ergens gezien dat ik een soort van standaard lijstje met info moet invullen. Dit is mijn eerste post hier en ik ben niet zo heel erg technisch, dus ik zal wel wat uitleg nodig hebben bij het een en ander. Ik wil wel alvast zeggen dat ik mijn best zal doen om jullie zoveel mogelijk te helpen mij te helpen. Oftewel, ik ben toegewijd.

Max budget is 1000,- euro
Doel is gamen en school dingen, programma's, werkstukken maken etc...
Krachtige pc, al liever niet te lawaaierig
Ik ben van plan om deze pc bij Mycom te kopen, daar laat ik hem dan ook in elkaar zetten
en indien mogelijk windows 7 installeren.
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen met dit, ik heb zelf ook al de hele site van Mycom bekeken voor onderdelen en ik denk dat ik wel min of meer snap hoe het zit
maar alsnog zou het HEEL fijn zijn als U mij kunt helpen.
ps. wat is het verschil tussen windows 7, 32 en 64 Bit?
Alvast heel erg bedankt.