Nieuwe pc, game-waardig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, bedankt voor de hulp. Nog 1 vraag: Wat is overclocken? Iets als meer doen dan de pc eigenlijk aankan? Is er verder ook plaats voor nog meer harde schijven? Ik ben van plan aardig wat erop te zetten in de komende jaren...

Zitten er trouwens USB aansluitingen op de door u samengestelde pc? En zitten er een dvd en cd-rom station in? Verder denk ik dat ik ook nog een cardreader erbij laat installeren als dat past... Deze http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Geheugen/ICIDU-Internal-Card-Reader/1110337, want volgens mij werkt deze: http://www.mycom.nl/Product/Componenten-Geheugen/ICIDU-Card-Reader-35/141276 niet met windows 7. Zit er ook een internet kabel ingang in die pc? Ik weet niet waar ik dat allemaal kan zien dus vraag ik het maar...

En ik denk dat ik er een 2e harde schijf al gelijk bij neem van 1TB(zo'n zelfde). Ik weet dat 1TB veel is maar ik heb graag al mijn games en andere programma's op een andere harde schijf staan dan mijn besturingssystemen. Ik begrijp namelijk dat hoe voller de hoofdschijf staat, hoe trager de pc wordt. En voor die extra 50,- euro hoef ik het niet te laten...

je kunt dan het beste de 2 HDD's in Raid 0 zetten het verdubbeld de lees en schrijf snelheid van je HDD's
mycom kan dit voor je doen als je het ze vraagt

Overklocken is het versnellen van de Processor je verhoogt de clock snelheid (in dit geval de 3.3GHz) en het voltage een beetje
in dit geval zou je de clock snelheid kunnen verhogen naar 4.5GHz en als je echt wilt naar 5.4GHz
je raakt wel je garantie kwijt het is dus niet aangeraden
meschien in de verre toekomst wel handig als je niet wilt upgraden maar wel meer power nodig hebt

er zitten genoeg usb aan sluitingen op het moederbord die ook USB 3.0 ondersteunen

wat betreft de cardreader die kun je gewoon na vragen by mycom zelf daar hebben zij ook wel redenlijk verstand van

Laatst bewerkt:
kan ik er gewoon mijn ethernet/internet kabel insteken? En kunt u mij vertellen wat het verschil is tussen deze en tussen deze ?

ja dat kan het verschil in die kabel is de bescherming niet erg bellangerijk als je het mij vraagt gewoon de goedkoopste nemen

Ik heb de winkelwagenlijst uitgeprint en ga er morgen mee naar Mycom, ik denk wel dat ik het daar via de computer met mijn account bestel omdat ik al een slechte ervaring met hun eigen bestel-programma heb. Ik heb geen zin in het risico te lopen dat ze iets verkeerds bestellen dus vandaar. Ik hoop dat alles goed gaat en het allemaal leverbaar is. En mag ik verder u nog heel erg bedanken voor al uw moeite en hulp bij de aanschaf van deze pc, ik zal nog laten weten of het allemaal is gelukt als u mij dan nog kunt helpen met het beeindigen van de vraag.

De pc is nu eindelijk binnen en mycom heeft alles geinstalleerd en in elkaar gezet. Ik kom dus net thuis, sluit alles aan. De pc gaat aan, mijn beeldscherm doet het, alleen komt er geen beeld op het beeldscherm........
Ik heb het eerst met een vga kabel geprobeerd maar daar doet hij niks mee, vervolgens de hd kabel geprobeerd, ook niks. Ik heb nu zelfs een ander klein beeldschermpje met een andere vga kabel geprobeerd maar nog steeds geen beeld! Vergeet ik hier iets ofzo? Hopelijk kunt u mij helpen want ik heb geen zin in dat ik morgen weer terug moet met dat ding.....
Alvast bedankt

@Wolf95: Dan graag een nieuwe vraag plaatsen in juiste sectie.Dit heeft op zich niets meer te maken met advies aanschaf nieuw systeem/upgraden;)

Wel heel vervelend en succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan