mennoHelpmij
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 mrt 2010
ik heb vorige week een nieuwe computer gekocht en omdat ik via INHolland gratis windows 7 via het internet kan krijgen heb ik de pc zonder besturingssysteem bestelt.
in de pc zit:
moederboard : asrock mb AM3
processor : amd quadcore 620
videokaart : sapphire ATI HD4550 Silent, 1GB
intern geheugen : 2× Kingston DDR2 667 Mhz (CL5)
met ook nog een een sata hardeschijf
ik heb de pc niet zelf in elkaar gezet dat heeft dat bedrijfje gedaan.
Nu is het probleem dat ik alles goed heb aangesloten maar als ik de computer aanzet krijg ik geen beeld (meerdere monitors geprobeert) terwijl wel alles (fan, ledjes ect.) lijkt te werken. ook weet ik niet helemaal zeker hoe ik het beste windows er op kan zetten ik dacht zelf aan de volgende mogelijkheden: een CD 4,7 GB kopen en daarop branden, ubuntu via een cd erop zetten en dan via internet windows 7 downloaden of misschien met een USB stick? ik heb zelf niet veel verstand van computers en ik weet helemaal niet wat hoe ik nu verder moet!
vragen
- hoe krijg ik beeld moet ik nog daarvoor iets doen of is de computer kapot?
- hoe kan ik het best windows er op zetten?
alvast heel erg bedankt voor reacties!!
in de pc zit:
moederboard : asrock mb AM3
processor : amd quadcore 620
videokaart : sapphire ATI HD4550 Silent, 1GB
intern geheugen : 2× Kingston DDR2 667 Mhz (CL5)
met ook nog een een sata hardeschijf
ik heb de pc niet zelf in elkaar gezet dat heeft dat bedrijfje gedaan.
Nu is het probleem dat ik alles goed heb aangesloten maar als ik de computer aanzet krijg ik geen beeld (meerdere monitors geprobeert) terwijl wel alles (fan, ledjes ect.) lijkt te werken. ook weet ik niet helemaal zeker hoe ik het beste windows er op kan zetten ik dacht zelf aan de volgende mogelijkheden: een CD 4,7 GB kopen en daarop branden, ubuntu via een cd erop zetten en dan via internet windows 7 downloaden of misschien met een USB stick? ik heb zelf niet veel verstand van computers en ik weet helemaal niet wat hoe ik nu verder moet!
vragen
- hoe krijg ik beeld moet ik nog daarvoor iets doen of is de computer kapot?
- hoe kan ik het best windows er op zetten?
alvast heel erg bedankt voor reacties!!