Nieuwe pc, goede samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.

impreza010

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Ik heb bij Alternate een pc samengesteld en ik wil graag weten wat jullie ervan vinden of dat ik er mischien nog het één of ander aan moet veranderen. Het is de eerste keer dat ik een pc samenstel en ook de eerste keer dat ik er 1 helemaal in elkaar zet, (ik weet er wel iets van) dus ik hoor ook graag waar ik op moet letten enzo. En oja, ik gebruik mijn pc vooral voor downloaden, programma's en voor spelletjes... ik hoef niet alle games op super high te spelen ofzo als ik er maar wel ff mee door kan :P

CPUs - Koelers
1 x Asus Silent Square Heatpipe
à € 39,-

Grafische kaarten nVidia PCIe -
1 x Foxconn 8600 GTS Overclocked
à € 189,-

CPUs Socket 775 -
1 x Intel® Core™ 2 Duo E6600
à € 219,-

Floppy-drives - -
1 x Mitsumi 7in1 FDD+Cardreader
à € 25,-

Voedingen tot 600 Watt -
1 x Zalman ZM600-HP
à € 99,-

Behuizingen Midi Tower -
1 x Cooler Master Centurion 5
à € 59,-

DVD-reWriters Serial-ATA -
1 x NEC AD-7170S
à € 32,-

Toetsenborden - -
1 x Labtec Ultra Flat Keyboard
à € 15,-

Moederborden Socket 775 -
1 x Asus P5K
à € 129,-

Harddisks 3,5 inch SATA -
1 x Samsung SpinPoint T166
à € 89,-

Geheugen DDR2-800 -
1 x G.E.I.L. 2 GB DDR2-800 Kit
à € 99,-

DVD-drives Serial-ATA -
1 x LG GDR-H10NBLK
à € 19,-

Alvast bedankt voor je reactie!

Lucas

opzich niets mis mee.
maar wat ik wel wilde meden is dat de Asus P5K veel problemen,
heeft en er zijn veel omruilingen.
kijk even op het asus forum :thumb:

ziet er redelijk en wat is de prijs.

Alles heeft zijn prijs.

Laatst bewerkt:
Is wel jammer dat ze bij alternate de nieuwe E6750 niet hebben, die is bij Salland maar een paar euro duurder dan de E6600 en de E6750 is sneller.

JeRoEn

Laatst bewerkt:
Welke problemen heeft de P5K dan? want eerlijk gezegd zie ik op dat forum bij problemen geen één keer de P5K voorbij komen :P meer de P5W en P5B...
Maar is het dus niet slim om de P5K te nemen? zo nee, welk moederbord moet ik dan nemen voor ongeveer dezelfde prijs :P

En ik zit te twijfelen tussen de videokaart van XFX en Foxconn, het zijn allebij 8600GTS's en even duur maar die van Foxconn is sneller dan die van XFX, maar Foxconn is volgens mij niet zo bekend? De koeling van Foxconn is ook anders dan die van XFX, Foxconn heeft allemaal koelribben in de vorm van een rondje en dan een vennetje erop, en XFX heeft zo'n kast met een ven erin... Welk is het verstandigst om te nemen??

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan