nieuwe pc kast

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdbn99

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2014
Berichten
52
Hoi,

Ik heb een nieuwe pc kast en die was eigenlijk voor mn oude pc. Maar hij is zo mooi dat ik mn goede pc spullen (zelf samengesteld en gebouwd) erin wil doen ik zit hier alleen met een probleem. En dat is geen geld om het te vervangen als het mislukt... hoe groot is de kans om de goede pc componenten over te zetten van de oude naar de nieuwe kast of kent iemamd iemand die dat héél goedkoop doet met garantie?

Alvast bedankt
 
Afhankelijk van HOE oud die oude kast is. Normaal gesproken als het allemaal ATX standaard is zou ik zeggen 99,9% zeker.
 
Zo moeilijk is dat niet. Je moet alleen goed kijken hoe de aansluitingen zitten van de aan/uitknop, reset knop etc. etc. En al die andere pinnetjes.
Dat is vaak moeilijk te zien. Een handleiding cq tekening van je moederbord zou dan handig zijn. Want dan weet je waar je de aansluitingen zitten en hoe je ze moet bevestigen.

Verder moet je moederbord wel passen natuurlijk en de rest is dan niet zo moeilijk. Brander, HD, voeding....dat spreek voor zich.
Als je nu al denkt dat het fout gaat als je het zelf doet en je hebt geen geld, dan zou ik iemand zoeken die het wel voor je kan doen. Vaak heb je in een plaats ook zoiets als de PC Dokter, die zijn vaak schappelijk met hun prijzen.
Woon je in Almere, dan zou je langs kunnen komen, dan doen we het samen. Leer je ook weer van. ;)
 
Afhankelijk van HOE oud die oude kast is. Normaal gesproken als het allemaal ATX standaard is zou ik zeggen 99,9% zeker.
Ja alles klopt het is atx maar ik ben gewoon bang voor die ene 00,1% want alleen het moederbord is €100 en dat heb ik nu niet
 
Hoi,

wil je een beetje garantie zal je door een pc winkel moeten laten doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan