BlueFox950
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 mrt 2009
Mijn pc is nog niet zo heel erg oud, maar ik vind het een beetje jammer dat ik kwa spellen bijna niks van de nieuwe kan spelen. Mijn huidige systeem is dit:
Processor AMD Athlon(tm) 7450 Dual-Core Processor
Geheugen (RAM) 3,00 GB
Grafisch NVIDIA GeForce 8200
Ik kan voor 800euro bij informatique een gamerpc krijgen met het volgende systeem;
Processor:AMD Phenom II X4 955
Videokaart:NVIDIA GeForce GTX 460
Geheugen:4GB DDR3
Ik vind 800euro best duur, maargoed dan heb je ook wel wat. Maar wat is het verstandigste om te doen? een nieuwe pc kopen of mijn huidige aanpassen (en in dat geval.. wat voor videokaart, processor en geheugen kan ik dan het best kopen)
Ik heb nu windows vista dus windows 7 zou ook wel een hele vooruitgang zijn, maar ik twijfel nog een beetje.. met een nieuwe pc ben ik waarschijnlijk wel veel duurder uit of niet?
Processor AMD Athlon(tm) 7450 Dual-Core Processor
Geheugen (RAM) 3,00 GB
Grafisch NVIDIA GeForce 8200
Ik kan voor 800euro bij informatique een gamerpc krijgen met het volgende systeem;
Processor:AMD Phenom II X4 955
Videokaart:NVIDIA GeForce GTX 460
Geheugen:4GB DDR3
Ik vind 800euro best duur, maargoed dan heb je ook wel wat. Maar wat is het verstandigste om te doen? een nieuwe pc kopen of mijn huidige aanpassen (en in dat geval.. wat voor videokaart, processor en geheugen kan ik dan het best kopen)
Ik heb nu windows vista dus windows 7 zou ook wel een hele vooruitgang zijn, maar ik twijfel nog een beetje.. met een nieuwe pc ben ik waarschijnlijk wel veel duurder uit of niet?