Nieuwe pc kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Volgens mij lees ik dat je twee nvidia gtx 560 wil plaatsen maar ik zie bij moederbord dat hij crossfire x ondersteund dat houd volgens mij in dat hij dus 2 ati(amd) kaarten ondersteund bij nvidea wordt dat sli ondersteuning genoemd.

Herstel heb nog slaap in mij ogen wordt dus wel sli ondersteund dus qua voeding zal je dan toch richting 800 a 850 watt moeten denken.

Laatst bewerkt:
in het begin wil ik 1 gtx 560 ti plaatsen maar naar een paar maanden wil ik er een 2e bij plaatsen. de hoofdvraag is eigenlijk welke voeding ik hier het beste voor kan gebruiken.

Dat gaat dus niet, gezien het moederbord Crossfire ondersteund en geen SLI. Crossfire is een dubbele ATI kaart, geen NIVDIA kaarten.

zo, dat is behoorlijk veel. de prijzen van die voedingen staan me niet zo erg aan. is voor de 6950 in crossfire ook zoveel watt nodig?

Hoi crash,

Dacht ik ook maar lees toch dit:2 x PCI Express 2.0 x16 ( CrossFireX: x8, x8 modus; SLI: x8, x8 modus; enkele kaart: x16 modus )
@ timfontein En ook voor 2 x een 6950 is ook wat vermogen nodig

Laatst bewerkt:
naja, dan moet het maar he. maakt het nog uit wat voor 800-850 watt is neem, want je hebt ze voor 100 en 200?

ondersteund dit moederbord echt geen sli?? wat is anders voor ongeveer de zelfde prijs een goed bordje?

Hoi ,

Dit schijn een goede betaalbare voeding te zijn en dan zou je tussen de 800 en de 850 watt kunnen kiezen.

Volgens mij wel dacht eerst ook van niet maar wie weet heb ik het ook mis gezien deze zal sli wel gaan

Laatst bewerkt:
Mocht je je PC voor gamen gebruiken zou ik eens op Gamepc.nl kijken kan je ook je eigen Gaming PC samenstellen service daar is echt goed

Mocht je hem niet echt gebruiken voor games negeer dit berichtje :P

@modag
euh 850watts voeding overdreven veel voor GTX560 in SLI
dit moet kunnen met een 650watts A-merk PSU
je kan de GTX580 in SLI met een 750Watts PSU doen (dat is wel krap maar kan wel)

Laatst bewerkt:
Hoi Firestorm,

Gaf ook 800 a 850 watt aan hou het altijd wat ruim je weet maar nooit maar denk dat je wel gelijk heb dat het met 700 ook zal moeten lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan