Nieuwe PC Kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Op zich wel leuk is aan jou. de sharkoon zou meer mijn voorkeur hebben

Ja de ssd is voldoende en ja je zal sneller opstarten en programma's laden.

Maar hoe serieus moet ik dit topic nemen want je ben al met je tweede bezig daarom zal ik ze ook maar even bij elkaar voegen lijkt mij.

Laatst bewerkt:
Hoezo hoe serieus? 1e topic was over de kapotte pc en of iemand wist wat er aan de hand was, topic 2 was ook een pc samenstellings aanvraag maar er werd amper tot niet op gereageerd, nu een week later moet ik gewoon een fatsoenlijke samenstelling hebben en heb ik dus weer een topic aangemaakt. En zoals je ziet is mijn budget gestegen tegenover het andere topic ;)

Zoals ik al aangaf, ik vind het lastig om een pc te kopen omdat ik bang ben dat ik net wat haal wat toch niet aan mijn verwachtingen zal voldoen, maar alleen in de afgelopen 4 uur is mijn pc al 25+ keer vastgelopen dus ik ben het zat en moet met zoals ik zei enige spoed een nieuwe halen.

Nog een vraagje, Azerty, zie ik veel genoemd worden hier, is dit een betrouwbare partij, ik heb namelijk nog nooit apparatuur online gekocht om gezeik met terug sturen en toestanden te voorkomen :)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Maakt niet uit heb ze even bij elkaar gevoegd en we gaan vrolijk verder:D En begrijp dat het lastig en moeilijk is . Azerty is net zoals de Alternate en 4launch een betrouwbare partij en ja je loopt wel als er wat mis is een risico dat je wat moet opsturen is wat lastiger als naar de winkel in de buurt. Maar garantie etc. is gelijk dus zal je zelf wat meer moeten ondernemen maar over het algemeen zijn ze wel wat goedkoper als de plaatselijk pc boer . En je zou de configutatie zoals we hebben samengesteld ook zonder prijs met de plaatselijke winkel kunnen doornemen weet je gelijk of je inderdaad goedkoper uit bent.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Geef nog even aan wat je gaat bestellen en ik had als gemeld dat de sharkoon ok wel wat is

KlikKlik

Weet alleen nog niet welke behuizing het word, die jij toegevoegd had is wat zwaarder en iets netter maar ik wou iets aparts dus zo'n open zijkant is ook wel wat.

is 500 watt trouwens genoeg?

en die windows op azerty, is dat voor 1 pc maar wel zo vaak je wilt of kan je hem maar 1x installeren?

Hoi,

Over de behuizing kan je inderdaad nog even denken,
Ja hoor de voeding moet voldoende zijn .Anders kan je deze nog overwegen.
En ja de windows kan je maar op 1 pc installeren

Laatst bewerkt:
ja maar als ik hem een keer leeg zou willen halen kan ik dezelfde windows dan wel nog een keer op de pc gebruiken?

Het word de behuizing die jij erbij had gedaan, is toch wat netter vind ik.

Dit is de bestelling die ik zo ga doorvoeren, kan jij er nog 1x overheen kijken om te zien of ik niks mis ofzo (per ongeluk iets weggeklikt heb).

Hoi,

Zie tot mijn verbazing nu dat ik/we een dvd station vergeten zijn daarom deze even bijvoegen. Voor de rest gaat het werken.

Laatst bewerkt:
Mooi dan word dat hem, super bedankt voor je hulp en ik laat het nog weten als hij binnen is :)

wel een beetje jammer van die ssd dat die niet op voorraad is :)

Ow ****, ik vergeet 1 ding, ik heb nu een draadloze internet verbinding op mijn pc, kan ik die overzetten en werkt dat dan gewoon?

Hoi,

Maar de leverancier heeft ze ruim op voorraad;)
Ja hoor neem aan dat dit of een usb dongle is of een pci kaart

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan