nieuwe pc max 900 eur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corketa

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2009
Budget
900 E max!

Assemblage
waarschijnlijk 2ehands pc, zo niet dan winkel

Besturingssysteem
Windows7

Winkelkeuze
Goedkoopste

Doel
Gamen voornamelijk

Overclocken
Ik heb geen idee wat het is

Hoe belangrijk is stilte?
Onbelangrijk

Randapparatuur
niet van toepassing

Ik heb de balle er verstand niet van, daarvoor heb ik me hier aangemeld.
900 E vind ik toch een hoop geld en wil dus wel dat het goed uitgegeven word.
Als ik dat zelf ga doen, gebeurd dat waarschijnlijk niet. haha
De computer wil ik eigenlijk alleen gebruiken voor het spele van call of duty mw2.

Dus mijn vraag is eigenlijk welke computer ik het beste kan kopen voor 900 E.

Ik heb net nog even op marktplaats gekeken, en dacht miss wel iets gevonden te hebben.
Hier de info:

-Voeding Nexus NX-8060 600 Watt Modulair

-CPU QuadCore Intel Core 2 Extreme QX6850

-Moederbord Gigabyte GA-X38-DQ6 (2 PCI, 3 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio,
Dual Gigabit LAN, IEEE-1394)

-Geheugen G Skill F2-8500CL5-2GBPK 2 GB 2GBx4= 8 GB

-Videokaart Sapphire Radeon HD 4870 1GB GDDR5

-Harddisks 1x 40GB + 1x 300GB

of:

Cooler Master STORM SNIPER

Corsair 850WATT Cable Management

Asus Rampage GENE II

Intel Core i7-920 Bloomfield

Zalman CNPS9900A LED CPU Cooler

VelociRaptor 150GB 10.000rpm WD

GeiL 6GB DDR3-1333 Tri-Kit (i7 prept)

MSI N275GTX-T2D Twin Frozr OC 896MB

DVD RW

of:

Videocard Nvidia XFX 512 MB GTS250
- Behuizing Apollo NZXT Silver ( Alien look )
- Moederbord Intel P5e3 Deluxe
- CPU Intel Q9650 @ 4 x 3 Ghz
- Harddisk 1 Samsung 500 GB
- Harddisk 2 WD 1000 GB
- Floppy drive
- DVD/CD Asus 20 x drive
- DVD/CD LG 20 x drive ( Lightscribe )
- RAM geheugen 8 GB DDR3 1333/999 OCZ K2 Fatality
- OCZ XTC Memory Airflow cooler
- 2 x zalman fan
- CPU cooler Coolermaster V8
- Stoere blauwe LED lampjes vanuit de kast + OCZ XTC cooler
- Beeldscherm Acer 19 inch Digital
- Windows Vista premium 64-bit
- Draadloos toetsenbord + muis van Logitech

Alvast hartelijk dank, want zelf kom ik er echt niet uit!!!!

m.v.g Corne

als je nog kan wachten tot 3 uur deze namiddag, zal ik even eentje samenstellen op azerty.nl ok?

Als je deze case niet leuk vind, kan je zelf nog een andere nemen he ^^ alleen zorgen dat hij ATX moederbord grootte heeft.
Dit is wat ik heb samengesteld voor € 918,28 (wel wat boven je budget, maar ik heb toch gekeken voor Windows 7 Professional OEM versie (1 PC dus) IPV Windows 7 Ultimate OEM versie (ook 1 pc)). Ook zit er nog in dat zij hem zouden samenstellen en zit er op het moederbord al een geluidskaart ingewerkt (7.1 Dobly digital sound).

Laatst bewerkt:
Hartelijk dank, stel het op prijs.

Wat is het voordeel van windows 7 pro? Haal je er dan ook wel genoeg rendement uit?
Is toch 30 eur verschil met de normale windows 7.
De case vind ik zeker mooi, maar is alleen wel 85 eur.
Aangezien ik het uiterlijk niet belangrijk vind is het misschien een idee om een goedkopere case te kiezen, waardoor er geld over blijft voor de praktische dingen.

m.v.g Corne

Laatst bewerkt:
1: die case is al zeeeeer goedkoop: er zitten al zeer goede fansin, het is een goede kwaliteit ijzer/metaal, de fans zijn ook met ledlichtjes en er zit ook een Front USB panel in als ik het goed heb (misschien ook met front audio out en microphone in, maar dit ben ik niet zeker)
2: Ik ben persoonlijk voor de professional of de ultimate reeks van windows-versies, deze hebben meer mogelijkheden dan de home premium versie, maar kosten dan wel iets meer.

Bedankt voor de tijd en uitleg.

Ik denk dat ik mijn systeem al heb gevonden.

Als je me zou kunnen vertellen hoe ik een link van azerty, op het forum zou kunnen plaatsen.
Zou ik de samenstelling graag laten zien.

dat kan je via het winkelwagentje, en naast het kopje Producten staat er directe link. Klik daarop, en je gaat naar een pagina, waar je in de URL balk, de link moet kopieren, en hier als link moet posten in het forum (met [URL-]de link[/ULR-], maar dan zonder die -)

bedankt voor de uitleg, maar ik zou niet eens weten wat URL inhoud (erg he)haha.
Ik probeer het wel gewoon te kopieeren:

ProductAantalSubtotaalAzerty Montage volledig systeem 1 jaar gId 7517Stukprijs € 59,00€ 59,00Microsoft Windows 7 Home Premium - LicenId 235982Stukprijs € 87,58€ 87,58Cooler Master CM 690 - Midtowermodel - AId 42465Stukprijs € 61,17€ 61,17OCZ ModXStream Pro - Voeding ( intern ) Id 90497Stukprijs € 65,38€ 65,38LG GH22LS30 Super Multi - Schijfstation Id 203894Stukprijs € 26,82€ 26,82WD Caviar Black WD5001AALS - Vaste schijId 93361Stukprijs € 53,15€ 53,15Club 3D HD5770 - Grafische adapter - RadId 239712Stukprijs € 139,88€ 139,88OCZ Platinum Dual Channel Kit - GeheugenId 234345Stukprijs € 101,73€ 101,73Processor - 1 x Intel Core i5 i5-750 / 2Id 226356Stukprijs € 159,61€ 159,61ASUS P7P55D LE - Moederbord - ATX - iP55Id 234927Stukprijs

m.v.g Corne

url is het internetadres XD
en ik zal effe zien of ik iets kan maken uit hetgene wat jij hier net had gekopieerd
'k heb effe gekeken, en alles lijkt mij nog redelijk goed, behalve de grafische kaart. Club3D is een van de weinige merken die je als B-merk kan klasseren de 57** reeks. ik zou eerder gaan voor een A-merk: XFX, MSI of Sapphire. qua prijs verschilt dit een 10tal euro, maar het kan wel een half jaar tot een jaar langer duren tot ie kapot is, in vergelijking met een B-merk.
en hou er rekening mee, dat 500 GB wel vlug gevlud is, na installatie van Win7, een paar redelijk nieuwe games, en redelijk wat muziek/films.

Laatst bewerkt:
Weer wat geleerd,:o

ik heb de grafische kaart nou van XFX, aangezien ik geen b troep in mijn computer wil.

Er komt maar 1 nieuw spel op en dat is cod6 en ongeveer 500 nummers aan muziek.
Ik neem aan dat 500gb daar wel aan voldoet?
Het gene wat ik met die computer wil doen is zeer beperkt, gamen, films/muziek downloade en wat surfen op het internet.

Wat ik me nog afvraag, hoe lang zou ik de nieuwste spellen met de samengestelde computer kunnen spelen.
Zou je daar een schatting van kunnen geven?

Ik zie dat je de code heb ontrafeld :p

'k heb effe gekeken, en alles lijkt mij nog redelijk goed, schreef je.

Redelijk goed, is in mijn ogen niet goed genoeg.
Dus het kan nog beter volgens jou?

gr,
Corne

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan