Nieuwe pc met een verlanglijstje....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pwn4You

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2009
Hoi,

Ik wil graag een nieuwe pc kopen maar ik heb geen idee wat.

Verlanglijstje
Budget 600-1000 euro
Bluray afspelen
af en toe een game(Mw2, Assassin creed 2, Battlefield)
Downloaden en youtube kijken zonder vast lopers, Ik heb dat nu soms wel namelijk(Download met megaupload(manager)
Vraag maar niet wat de inhoud is van de pc, dat wil je liever niet weten.
Nvm, zoiets wil ik liever niet gelijk tegen 1000 euro, want dan ben ik nog wel een tijdje bezig met sparen.

Alvast bedankt voor de moeite

oke ik denk dat dat wel lukt maar wil je iets duidelijker zijn?

b.v:

moet hij stil zijn?
wil je er bijvoorbeeld windows 7 bij?
Moet er randapperatuur bij (toetsenbord muis etc.)
Moet hij kant en klaar zijn of wil je hem zelf bouwen

Het voordeligste is om bij bijvoorbeeld Azerty te bestellen en zelf in elkaar te zetten
maar je kunt ook het azerty laten doen voor (60euro) maar dan heb je wel 1 jaar garantie

Uhm hij hoeft niet muis stil te zijn, windows 7 kan ik zo aan komen, toetsenbord/muis heb ik wel maar mag wel aan vervanging, ikzelf wil hem wel graag in elkaar zetten en is Azerty goedkoper dan alternate?? ofso, als je nog meer dingen wilt weten hoor ik het graag:)

oke ik denk dat dat wel lukt maar wil je iets duidelijker zijn?

b.v:

moet hij stil zijn?
wil je er bijvoorbeeld windows 7 bij?
Moet er randapperatuur bij (toetsenbord muis etc.)
Moet hij kant en klaar zijn of wil je hem zelf bouwen

Het voordeligste is om bij bijvoorbeeld Azerty te bestellen en zelf in elkaar te zetten
maar je kunt ook het azerty laten doen voor (60euro) maar dan heb je wel 1 jaar garantie

nou volgens mij is azerty goedkoper
en als je er ook een beeldscherm bij wilt wordt het wel wat moeilijker
want assassins creed 2 is een redelijk veel eisend spel.
Toetsenbord en muis kosten bijna niks dus dat maakt niet veel uit:)
Maar vooral belangrijk wil je het op hoge kwaliteit spelen of voldoet wat lager ook?
Ik wil best eens proberen wat te maken maar ik denk dat als je echt een goed systeem wilt hebben dat het rond de 1000 euro wordt.

Laatst bewerkt:
Beeldscherm heb ik net nieuw(Samsung p2070) dus dat hoeft niet en ik denk dat op hoge kwaliteit spelen niet echt hoeft maar iets boven normaal ofso zal wel fijn zijn.

nou volgens mij is azerty goedkoper
en als je er ook een beeldscherm bij wilt wordt het wel wat moeilijker
want assassins creed 2 is een redelijk veel eisend spel.
Toetsenbord en muis kosten bijna niks dus dat maakt niet veel uit:)
Maar vooral belangrijk wil je het op hoge kwaliteit spelen of voldoet wat lager ook?
Ik wil best eens proberen wat te maken maar ik denk dat als je echt een goed systeem wilt hebben dat het rond de 1000 euro wordt.

Ff snel op azerty een lijstje gemaakt, stiekem ook de link hierboven met alternate vergeleken kwam 20 euro goedkoper uit bij alternate...:confused:

Maare hoe moet je een link van winkelmandje azerty maken, heb nu alleen een bijlage toegevoegd met picture.

Als iemand nog meer vragen heeft, Oops vergeten blu-ray speler bij te doen, maar dat hoeft toch niet als je blu-ray kijkt vanaf je externe HD...

Bijlagen

• Winkelmandje azerty.png
    Winkelmandje azerty.png
    64,1 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan