Nieuwe PC (multimedia PC)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rectal8-ball

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Beste helpmij forumgebruikers,

Heb nu een computer samengesteld met behulp van de BBG (tweakers multimedia PC) bij de winkel sallandautomatisering.
Voor de producten die ze niet hebben bij die winkel heb ik andere gekozen.
Mijn vraag = isdit zo goed is aangevuld, of alles goed met alkaar samen kan werken en of ik eventueel misschien nog een extra koeler nodig heb:

AMD Athlon 64 3000, Winchester HT2000, 1.8 GHz Boxed

Asus A8N-SLI

TwinMos Dual Channel PC3200, 400 MHz, Kit of 2, 2,5, 1024 MB

Club3D GeForce 6600GT 128 MB

Maxtor Diamond Max 10 200 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA/150

NEC ND-3500A Dual Layer, OEM, Zwart

Asus DVD-E616 Retail, Zwart

Antec SLK2650-BQ 350 Watt, Zwart

Edit:

Heb nog ff 2 vraagjes:

- Passen m'n paar jaar oude monitor, printer, scanner etc... op deze nieuwe kast?

Ondersteunt Harde schijf die ik heb uitgekozen Sata II opties, net als het moederbord? bv het zogenaamde Native Command Queueing (NCQ).

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de meeste Helmijleden thuis geen "laboratorium" hebben waarin ze elke mogelijke beschikbare optie van componenten kunnen testen. Er zijn nogal wat mogelijkheden ;)

De vraag over de 100% compatibiliteit van deze componenten zal wellicht dus niemand kunnen beantwoorden. Wel is het zo dat alle fabrikanten zich "uit de naad werken" om hun eigen produkt zo compatibel mogelijk te maken. Je mag dus aannemen dat het allemaal wel los zal lopen.

Wil je op dit terrein 100% garantie dan zal je naar de prefab machines van Dell / HP etc. etc. moeten. (wat ik overigens niet adviseer ;) )

Enne,
een 2 a 3 jaar oude monitor, printer en scanner gaat zonder meer passen.

Wat de koeling betreft : kijk even op de site van AMD. Zij adviseren per processor diverse koelers.

Geplaatst door gast0225

Wat de koeling betreft : kijk even op de site van AMD. Zij adviseren per processor diverse koelers.

De processor is 'Boxed' er zit dus al een koeler in, alleen ik vraag me af of dat wel genoeg is.
Omdat ik misschien ook ga proberen hem over te clocken.

Idd. over het hoofd gezien........

je klinkt niet als een newbee, vanwaar dan toch al die newbee vragen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan