Nieuwe PC nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrGR22

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Goedendag,

Ik wil mijn oude laptop vervangen door een nieuwe PC. Hij moet een game zoals Call of Duty Modern Warfare 2 aankunnen. Zat dus te denken aan een videokaart van ongeveer 100 euro. Verder heb ik niet veel verstand van computers...
Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn iets samen te stellen, graag!:)
Mijn budget is inclusief beeldscherm (muis, toetsenbord heb ik al) maximaal 550 euro.
Ik laat hem door een familielid in elkaar zetten btw.

GR

Laatst bewerkt:
Danku voor het samenstellen!
Ziet er goed uit naar mijn mening. levertijd van die videokaart is wel wat lang 10+ dagen. En wat is aftermarket cooling?

Welkom op Helpmij...

Is er geen OS nodig?? Dat haal ik namelijk niet specifiek uit je openingspost.
Nu worden er systemen gemaakt zonder OS. Indien je die wel nodig hebt dan zal het plaatje er heel anders uit (moeten) zien.

Is het ook mogelijk om een Radeon 6850 er in te doen en toch onder de 550 euro te blijven?
Iemand daar een opzetje voor?

Dankje Paranoid!
Is het niet beter voor de airflow om een midtower te nemen? Ook voor uitbreiding in de toekomst?
Voor de rest een mooie samenstelling.

Laatst bewerkt:
Ja, zou je kunnen doen. Alleen is deze 6 euro goedkoper, ik probeerde in het budget te blijven. Sommige mensen vinden compacte kasten juist handig.

Is er geen OS nodig?? Dat haal ik namelijk niet specifiek uit je openingspost.
Nu worden er systemen gemaakt zonder OS. Indien je die wel nodig hebt dan zal het plaatje er heel anders uit (moeten) zien.

Alsof je tegen een muur praat:(

Ok.
De voeding is goed genoeg toch voor dit systeem?
En wat is het grootste verschil tussen de Radeon 6850 en de GTX 550 TI, afgezien de 1 van AMD is en de ander van nVidea?
@frankwannet Uh, wat is OS? :P

Laatst bewerkt:
Windows 7 <--- = os
dit maakt het grootste verschil als hem WEL of NIET nodig hebt , dit veranderd gewoon je hele rig

Kan ik in een minitower in de toekomst nog wel wat uitbreiden? Bijvoorbeeld videokaart?

Neem geen GTX550, die is slomer. Gewoon een HD6850 nemen, heb je later profijt van. En er worden zware game-pc's gebouwd in Mini-ITX kasten dus dat komt wel goed.

Kan ik in een minitower in de toekomst nog wel wat uitbreiden? Bijvoorbeeld videokaart?

Dit kan ja , maar geen al te grote videokaarten
Met een amd/ati 6850 kom je boven de 550 uit dus dat ga je helaas niet halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan