Nieuwe PC onderdelen gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je budget 800 is zal ik voor die van 750 gaan.
Zelf vind ik voor dat budget deze ook niet slecht.
 
Titel aangepast "PC" zegt niets over je vraag/probleem.
 
Niet zinvol om er érg diep op in te gaan, maar 3 dingen wil ik over die Acer wel zeggen:
- d'r zit géén monitor bij,
- d'r zit géén T.V.kaart in,
- d'r zit géén (goede) videokaart in,

en wat algemener:
- voor 800 euro een pc samenstellen die aan de genoemde eisen voldoet is godsonmogelijk.

[edit] spaar even door en leg 1100 euro op tafel, voor dát bedrag iets samenstellen wat wél in de richting gaat van genoemde eisen, is mogelijk [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor je reactie iedereen.
Maar 1100 dat is voor mij weer godsonmogelijk :p
Ik ben nu nog bezig om die 800euro bij elkaar te krijgen ben denk ik midden januari daar mee klaar :thumb:.
Kunnen jullie niet voorbeelden geven van pc's die al klaar zijn of onderdelen van pc's die je in elkaar moet zetten
 
Voor 800 euro zit er natuurlijk nooit een monitor bij.

Bedenk eerst eens goed wat je wil. Een beetje videokaart bijvoorbeeld - niet high end - hapt toch 300 - 400 euro uit je budget. Beetje voeding van meer dan 400 watt lijkt toch ook wel belangrijk om op te letten. (toekomst...)

Dus als je inderdaad 800 euro te besteden hebt, krijg je geen PC waar je de spellen van nu (WOW vraagt ook wel wat hoor) op high kunt spelen.

Dat is helemaal niet erg, maar het maakt het geven van advies een beetje lastig. Want waar ga je dan wel voor... Een systeem is immers afhankelijk van zijn zwakste schakel.
 
Tja,een asus 8600gts 256Mb heb je al voor € 153,-
En je kunt bezuinigen op bv de behuizing.
Een asus 550 Watt voeding heb je al voor € 66,-
Dus het is wel mogelijk
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik blijf van mening dat het systeem zoals dat door TS gevraagd werd:

Kunnen jullie me helpen om een goeie pc een snelle en veel ruimte , waar ik goeie spellen op kan spelen en waar alles er op en aan zit.

niet voor 800 euro te maken is. Zoals TS zijn eisen later nuanceert, denk ik dat het voor rond de 800 weer wél mogelijk is.

't e.e.a. hangt af van de definitie van de woorden "snel", "goeie spellen".

Wat TS hierna schrijft is héél anders dan zijn openingsvraag suggereerde:
Speel niet zulke grote spellen (grootste = World of warcraft) Als de belangerijkste onderdelen er maar inzitten zodat ie kan draaien :)

Met de aanbevolen systeemeisen voor WOW weet ik voor TS nog wel een stuk of 40 2e handsjes te staan op de w w w marktplaats . nl, die kun je kopen voor 125 tot 300 euro. Spaar je nog 500 euro uit ook!
 
Laatst bewerkt:
Ok, het voordeel van iemand quoten is dat dan wel altijd het oorspronkelijke bericht bewaard blijft. ;)
 
ja dat klopt ;) :thumb:
Maar nu wil ik dus een kant en klare Pc van onder de 800. Snel en veel geheugen ^^
Mensen voorstellen?
Alvast dankje ;)
 
Nog mensen voorbeelden.
Vond die hierboven van Dell minder:p (hebslechte ervaring met dell :mad:)
 
Je kunt je pc ook zelf samenstellen en in elkaar laten zetten bij bijvoorbeeld 4launch. Ik heb goede ervaringen met die webshop. Ze verkopen trouwens ook kant en klare pc's tegen een zeer redelijke prijs.
 
hey,

ik ben gek op pc's in elkaar zetten :D

ik heb hier voor jou een goede pc in elkaar gezet die zeker voldoet aan jou wensen: goed voor spelletjes, zeer goede processor heb 'm zelf ook (QUAD CORE !) 2 gb geheugen, de kast is ook zeer goed heb 'm zelf ook zit een grote koeler in 250mm en eentje 120mm zodat je processor en videokaart extra worden gekoeld. De moederbord is ook uitgebreid zodat je in de toekomst altijd dingen kan bijvoegen heb dezelfde moederbord. En 2 DVD Branders ! een chardreader met veel opties en ga zo maar door :thumb:

Mijn mening dit is de beste samengestelde pc voor 800 euries die hier in deze topic is samengesteld !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan