Nieuwe PC onderdelen gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,

ik ben gek op pc's in elkaar zetten :D

ik heb hier voor jou een goede pc in elkaar gezet die zeker voldoet aan jou wensen: goed voor spelletjes, zeer goede processor heb 'm zelf ook (QUAD CORE !) 2 gb geheugen, de kast is ook zeer goed heb 'm zelf ook zit een grote koeler in 250mm en eentje 120mm zodat je processor en videokaart extra worden gekoeld. De moederbord is ook uitgebreid zodat je in de toekomst altijd dingen kan bijvoegen heb dezelfde moederbord. En 2 DVD Branders ! een chardreader met veel opties en ga zo maar door :thumb:

Mijn mening dit is de beste samengestelde pc voor 800 euries die hier in deze topic is samengesteld !


Een kant en klare pc, zoals de Topicstarter vraagt heeft in mijn ogen ook dus een besturingssysteem en wat andere software, tel je die € 200,- dan ook bij de prijs op? Dan zit je dus behoorlijk wat te hoog.
Over een eventuele monitor kan je nog discusseren, maar kant en klaar lijkt mij toch echt geheel compleet, dus inclusief monitor.
 
Laatst bewerkt:
hey,


Naamloos.jpg

maar deze is ook niet slecht !

software is niet zo belangrijk Windows Vista kun je ook gewoon downloaden en crack op pleuren bespaart je ook zeer veel geld. En jah het is illgeaal sow what people like me don't care.

deze laat je in elkaar zetten voor een bedrag van 50 euro en dan is die stukken beter dan een compleet gekochte pc ! bespaart je een hoop geld en je krijgt stukken beter.
 
Laatst bewerkt:
Jantje,

ik doe het niet zo gauw, maar nu wel: Klik

Ik denk dat enige bescheidenheid je zal sieren.............? Je schrijft een bericht of wat geleden dat je "gek bent op het in elkaar zetten van pc's". Als dat zo zou zijn, dan had jij wellicht in het topic waarnaar ik verwijs, niet 101 vragen gesteld over zoiets (relatiefs) simpels?
Waarmee ik eigenlijk bedoel te zeggen dat je anderen wellicht niet de indruk moet geven dat jij van alle martken thuis bent.........?
 
Laatst bewerkt:
En zo'n megabak hoeft het ook weer niet te zijn ^^
Speel niet zulke grote spellen (grootste = World of warcraft)
Als de belangerijkste onderdelen er maar inzitten zodat ie kan draaien :)

De topicstarter vraagt ook niet om een 'megabak' die wil zoveel mogelijk waar voor zijn geld.
Bij die 'waar' hoort volgens mij ook software (tenzij TS linux wil gaan gebruiken, maar dat zie ik nergens staan) vervolgens ga ik mensen GEEN illegale software aanraden, ten eerste omdat het hier niet toegestaan is en ten tweede omdat ik niet weet hoever de technische kennis van TS reikt.
Een kant en klare pc behelst dus een PC met software, zoals jij het nu doet is appels met peren vergelijken, want voor die € 800,- van jou zit de pc ook nog eens niet in elkaar (€ 50,- tot € 100,- essemblage kosten komen er dus nog bij)
 
Heey bedankt iedereen :D
Het spijt me voor al die ophef maar mijn moeder was het er nou weer niet meer eens dat ik een pc ging kopen omdat we er zelf al 1 beneden hebben. Dus nu ga ik voor een laptop XD:p.
Nog mensen voorbeelden van een laptop(moet wel een winkel zijn die in de buurt van ALKMAAR zit )
Hier de reden waarom laptop :
http://forum.tipsentrucs.nl/viewtopic.php?t=9044
 
Laatst bewerkt:
De aldi heeft een mooie vanaf vandaag die is ook erg goed voor zijn prijs.
 
Even kijken, geen Dell (is helemaal niks mis mee), geen Medion (is ook helemaal niks mis mee)......weet je wat, zoek een mooie pc uit bij de pc boer om de hoek..ik zoek niet verder.
 
Even kijken, geen Dell (is helemaal niks mis mee), geen Medion (is ook helemaal niks mis mee)......weet je wat, zoek een mooie pc uit bij de pc boer om de hoek..ik zoek niet verder.


Nee niks mis mee -.-'
Bij dell de eerste pc die ik had zoveeeeeel klachten
Bij medion doet geen een spelletje het meer.
Bij pakcard bell zitten ze te zeiken over garantie.
 
Medion staat heel goed bekend, lijkt me toch dat dat een eenmalig probleem, gewoon de videokaart kapot o.i.d.

Ikzelf heb ook alm een tijdje een medion laptop, ben er zeer tevreden mee.

Bij Xxodd hebben ze ook mooie laptop's tegen een niet al te hoge prijs
Kijk maar eens op www.xxodd.nl
 
Medion staat heel goed bekend, lijkt me toch dat dat een eenmalig probleem, gewoon de videokaart kapot o.i.d.

Ikzelf heb ook alm een tijdje een medion laptop, ben er zeer tevreden mee.

Bij Xxodd hebben ze ook mooie laptop's tegen een niet al te hoge prijs
Kijk maar eens op www.xxodd.nl

Wow er was daar een laptop van 3100 euro of zo iets:p
Nog mensen voorbeelden :p
 
Wow er was daar een laptop van 3100 euro of zo iets:p
Nog mensen voorbeelden :p

hey
ga naar www.friesland-computers.nl
klik op notebookes en klik vervolgens op zelf samengestelde notebookes. dit zijn allemaal laptops van het merk compal. dit merk maakt barabone laptops dus het kan tegen zeer scherpe prijzen super goede laptops maken. zelf heb ik er ook 1 gehad voor 1500 euro met een t7700, 4gb ram,8600gt 512mb etc etc. dus zoek een leuke laptop uit.
ook de service is gewoon super goed bij FC(frieslandcomputers)

http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2010

deze laptop is wlel wat voor jou.
core2duo, 8600gt, 2gb gewoon een laptop waar jij makkelijk WOW op kan spelen.

http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1837
deze laptop heeft een betere processor maar weer een mindere videokaart.

nog een mooie laptop:
http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=1972

bijna al deze laptops worden zonder windows gelevert. je kunt er natuurlijk voor kiezen om er windows bij te kopen en voor een schappelijke prijs zet FC het er ook nog op....

dit zijn allemaal zeer goede laptops tegen zeer lage prijzen.

veel plezier met zoeken

greetzzzz

nog een leuke laptop die ik wel zou willen: http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2126
 
Laatst bewerkt:
Voor 800 euro zit er natuurlijk nooit een monitor bij.

Bedenk eerst eens goed wat je wil. Een beetje videokaart bijvoorbeeld - niet high end - hapt toch 300 - 400 euro uit je budget. Beetje voeding van meer dan 400 watt lijkt toch ook wel belangrijk om op te letten. (toekomst...)

Dus als je inderdaad 800 euro te besteden hebt, krijg je geen PC waar je de spellen van nu (WOW vraagt ook wel wat hoor) op high kunt spelen.

Dat is helemaal niet erg, maar het maakt het geven van advies een beetje lastig. Want waar ga je dan wel voor... Een systeem is immers afhankelijk van zijn zwakste schakel.


Vraagt Wow veel????:shocked:
Ik heb hem een tijdje gespeeld op mijn oude systeem (1.6 Ghz amd processor, 786 Mb pc3200, 64Mb videokaart) Op full grapichs dus veel vraagt ie niet ;)
 
:thumb:
Vraagt Wow veel????:shocked:
Ik heb hem een tijdje gespeeld op mijn oude systeem (1.6 Ghz amd processor, 786 Mb pc3200, 64Mb videokaart) Op full grapichs dus veel vraagt ie niet ;)

Dat bedoel ik.
Zulke goede laptop dingen heb ik niet nodig.
Maar wel dat ik WoW er goed op kan spelen .. mooie graphics.
En aardig wat geheugen en flink snel :D (onder de 700-800)als het mogelijk is
 
:thumb:

Dat bedoel ik.
Zulke goede laptop dingen heb ik niet nodig.
Maar wel dat ik WoW er goed op kan spelen .. mooie graphics.
En aardig wat geheugen en flink snel :D (onder de 700-800)als het mogelijk is

hey,
kijk maar eens rond op www.frieslandcomputers.nl
ga naar notebookes, zelf samengestelde notebooks en je zult hele mooie laptops vinden met zelf een 8600gt 512 mb, core 2 duo 2gb voor 800 euro...

greetz
 
Nog meer mensen voorbeelden :S?
Danke ;D
ps.
ik houd die van frieslandcomputers in myn achterhoofd
 
Alsjeblieft he, zo moeilijk is het toch niet om te kiezen? Volgens mij moet je anders zelf een ff zoeken.

Maar kijk eens op de site van zepto: www.zepto.nl Die hebben ook wel goede laptops en niet te duur. Daar kun je ze ook zelf samenstellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan