Nieuwe PC ongeveer 700-800 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter win1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

win1

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2012
Hey mensen.

Ik zoek een nieuwe PC voor ongeveer 700-800 euro. Ik moet er redelijk mee kunnen gamen en hij moet ook snel meerdere dingen kunnen draaien. Het maakt mij niet zoveel uit of hij veel geluid maakt of niet. Ik weet alleen niet wat beter is, een kant en klare PC kopen of er een samen laten stellen op internet? Alvast bedankt.

Tip: Stel hem zelf zonder hulp bij alternate.nl samen. Deed ik ook en je krijgt er enorm veel ervaring mee. Een leuk ervaring.

Samenstellen op internet is meestal goedkoper omdat je software op een andere manier kan krijgen als je begrijpt wat ik bedoel

En over wat voor games heb je het dan, geef eens een paar voorbeelden..

Je kan dan idd ook zelf wat samenstellen, en hier plaatsen, zo kunnen wij indien nodig aanpassingen doen en uitleg geven waarom, altijd zeer leerrijk.
Maar je kan het ook gewoon aan ons vragen om een samen te stellen.

@MertensW

tegenwoordig heb je denk ik al met 500 euro voldoende en kun je zelfs APB Reloaded op 120 fps spelen...

Ik neem aan dat hij vooral zijn case wilt modden dus. Of dual screen wilt met 2 videokaarten

Met 500€ genoeg? Als je de wat nieuwere games redelijk wil gaan spelen, dan ben je wel meer kwijt dan 500€..

Laatst bewerkt door een moderator:
@Nestles,
Je hebt er blijkbaar, na de afgelopen weken, nog vrij weinig van begrepen. TS vraagt voor rond de 700-800euro, en dus niet voor 500 euro. EN je kan wel spellen spelen met weet ik veel hoeveel fps maar als je alles op laag hebt staan kan ik dat ook bereiken. Je hebt volgens mij nog niet door dat er zoveel meer dingen meespelen. Dus kap eens een keer met het verkopen van onzin hier en laat je eerst eens iets beter inlichten en reageer dan pas!

@TS, vertel eerst inderdaad eens iets meer, je wil er games op draaien? Welke? enz....

@Viperr

ik begin dit komisch te vinden... ik heb een pc van 500 euro en speel er elk spel mee mogelijk op 50+ FPS
als ik 3d ga spelen word dat minder maar imo is 3d spelen het ver*****n van de ervaring doordat kleuren beginnen te vervagen...

Viperr jij hebt er de afgelopen jaren nog vrij weinig van begrepen

Spellen als Skyrim etc (nee ik verwacht Skyrim niet op max te kunnen spelen). Misschien wat nieuwe spellen die in de toekomst uikomen, zoals Diablo 3 etc.

Ik vraag me af..... ga je zowieso 700 euro eraan uitgeeven? 200 euro besparen kan fijn zijn toch?

Hallo .
Ik heb hier een samenstelling voor je gemaakt waarmee je future proof bent + je kan alle spellen op max , ja zelfs skyrim.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B80156%5D=2&product%5B363903%5D=1&product%5B386930%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B427486%5D=1&product%5B409338%5D=1&product%5B458133%5D=1&product%5B311210%5D=1
er komt ook nog een cpu koeler bij , http://azerty.nl/8-976-469644/scythe-mugen-3-rev-b-scmg-310.html

als je het te duur vindt kan ik je ook een goedkoper systeem maken.

Laatst bewerkt:
@Viperr

ik begin dit komisch te vinden... ik heb een pc van 500 euro en speel er elk spel mee mogelijk op 50+ FPS
als ik 3d ga spelen word dat minder maar imo is 3d spelen het ver*****n van de ervaring doordat kleuren beginnen te vervagen...

Viperr jij hebt er de afgelopen jaren nog vrij weinig van begrepen

Zoals Viperr al vermeld had kan dit wel ja, op lage resolutie en lage details. Toch zeker bij de nieuwere games.

Hallo .
Ik heb hier een samenstelling voor je gemaakt waarmee je future proof bent + je kan alle spellen op max , ja zelfs skyrim.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B80156%5D=2&product%5B363903%5D=1&product%5B386930%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B427486%5D=1&product%5B409338%5D=1&product%5B458133%5D=1&product%5B311210%5D=1

als je het te duur vindt kan ik je ook een goedkoper systeem maken.

Ziet er goed uit, de prijs is ook wel goed.

ik kan assassins creed revelations gewoon op max draaien... zelfde geld voor apb reloaded en geloof me... dat is zwaar

die configuratie btw kan 300 euro goedkoper

@nesels , tegenwoordig zijn games veel en veel uitgebreider .
Het is niet zo dat een game alleen een goeie videokaart gebruikt voor 3D maar ook een goede cpu moederbord en de ram moet natuurlijk ook op de goeie mhz draaien.

Met joun ''500 euro setup '' kan je alle spellen van nu heel mischien op medium spelen ,
En dan heb ik het over bf3 , skyrim en cryisis 2

@msi009

mijn cpu en ram zijn ook prima in orde.... natuurlijk draait niet alles om de videokaart tijdens het spelen van games... dat heb ik ook nooit gezegd....
zelfde als jouw argument... ik kan crysis 2 makkelijk op extreme spelen net als skyrim en bf3... ik snap jullie even niet//

kopen jullie software erbij van 300 euro ofzo?

Ik weet niet of het moederbord wel een verstandige keuze is, dit bord is vooral voor overklokkers, dus is waasrschijnlijk beter om hier wat minder geld aan uit te geven: http://azerty.nl/0-2528-436585/asro...t-ethernet-interne-afbeeldingen-cpu-vere.html Voldoet volgens mij ook wel.

@nestles, houd svp eens een keer op. telkens weer zie ik je in allerlei posts onzin verkondigen. Je kan simpelweg NIET de nieuwste games op max draaien op een systeem van 500 euro. Misschien draai jij wel alles op een hoge resolutie maar dan nog draai je bij lange na niet op maximaal! Er zijn nog zo veel meer opties (AA enz) die van toepassing zijn. Dus kom op zeg, wees een redelijk en ben eens een beetje beter op de hoogte van alles.

oh en daarnaast ben ik al volwassen, dus als je het persoonlijk gaat maken op deze manier.....

EDIT: zet trouwens maar een systeem van 500 euro hier dan, dat doe je namelijk ook niet. Je zegt alleen dat het goedkoper kan maar biedt niet de oplossing. Lekker makkelijk!

Laatst bewerkt:
Ik geloof best dat jij crysis op extreme kan draaien hoor :)

@ win1 , volgens mij moet je er nog een 120x120 fan bij doen van rond de 6 euro van de bovenkant van die behuizing heeft daar ook plaats voor.
Wil je in de toekomst nog uitbreiden ? En heb je het zo met overclocken ? of wil je dat liever niet ?

Ja vipper dat klopt , moederbord is aan de dure kant maar daarom heb ik ook een i5 2500 K erbij.
Bij asus is het zo dat je geen kennis nodig hebt .. gewoon 1 druk op een knopje en hij overclockt automatisch :P

Daarom ook in mijn vorige post gevraagd of hij het wel zo op overclocken heeft anders wil ik hem wel aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan