Nieuwe PC ongeveer 700-800 euro

• Onderwerp starter Onderwerp starter win1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Viperr

ik begin dit komisch te vinden... ik heb een pc van 500 euro en speel er elk spel mee mogelijk op 50+ FPS
als ik 3d ga spelen word dat minder maar imo is 3d spelen het ver*****n van de ervaring doordat kleuren beginnen te vervagen...

Viperr jij hebt er de afgelopen jaren nog vrij weinig van begrepen

Zoals Viperr al vermeld had kan dit wel ja, op lage resolutie en lage details. Toch zeker bij de nieuwere games.

TS: heb ook even een samenstelling gemaakt, altijd beter om verschillende opties te overwegen en aan te passen aan elkaar. http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B363903%5D=1&product%5B458133%5D=1&product%5B90496%5D=1&product%5B361602%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B405088%5D=1&product%5B441437%5D=1&product%5B455749%5D=1&product%5B385562%5D=1
Als je niet wil overckocken dan kan je altijd de 2500 nemen en een extra casefan van dat prijsverschil nemen.

Laatst bewerkt:
Ik moet even wat anders doen, ik kom later weer terug. Discussiëren jullie maar lekker verder. :P

mooi setje wat jij hebt gemaakt, alleen kan jij die k versie toch weer weghalen, dat scheelt ook alweer 10 euries, en waarom dat dure moederbord? je hebt al genoeg aan eentje van 50-70??

Als je van de 2500k dan een 2500 maakt en de videokaart een 6870 dan is het nog veel goedkoper .
Prima samenstelling ,
De gtx560ti presteert niet zoveel beter dan de 6870 voor die prijs , Heb ik zelf getest :p
zonder aa ligt de gtx hij 5 fps tot 9 fps hoger maar met aa ligt de 6870 al snel 10 tot 15 fps hoger

@aymar, als het op mijn setje is bedoeld ja staat ook onder de link dat als hij niet wil overclocken dat hij dan de gewone 2500 kan nemen ipv de 2500K. Wat moederbord betreft, je hebt genoeg aan een moederbord van 70€ ja maar je moet ook nog een beetje toekomst gericht kijken he. Met dit setje kan je nog wel wat jaartjes mee met de nieuwste games en plaats er later een ssd bij en je hebt het helemaal.

@msi009 van jou setje zou ik toch wel zeker de cpu cooler vervangen door de mugen 2.
Stiller en koelt beter. Krijgt ook een golden award op hardwareinfo. Of door deze Gelid Tranquillo Rev.2

Laatst bewerkt:
ja ik had ook al zo'n idee maar ik kon de socket 1155 support niet tussen de specs ervan vinden :P

@msi009 ik heb wel een paar opmerkingen over jouw setup.

ten eerste kan je er misschien wat potenter Corsair Vegeance LP 1600mhz kitje bij doen van 8 gig (is trouwens nog goedkoper dan die Kingston 1333mhz kitjes en met 2 banken gevult kan je nog upgraden zonder geheugen te verwijderen. en je verbruikt natuurlijk minder energie omdat je maar 2 modules in gebruik hebt)

ten tweede. zo ik niet de scythe mugen 3 adviseren. die koelt wel net zo goed als de vorige scythe mugen 2 alleen met een veel hoger geluid. dus ik zou voor een gelid tranquillo Rev.2 gaan omdat die hetzelfde of zelfs beter koelt met veel lager geluid (en hij is nog een paar eurotjes goedkoper)
alles.

Laatst bewerkt door een moderator:
Topic even een beetje opgeschoond.:evil:

@Nestles: Zou je iedereen in zijn waarde willen laten!! Dit soort opmerkingen die door je gemaakt zijn,zijn niet gewenst hier op Helpmij. Nog een keer en je kunt er even een paar dagen over nadenken.

@msioo9: Jouw handtekening verwijderd. Nog een keer een dergelijke handtekening en ook jij kan een paar dagen gaan nadenken.

En nu weer naar normale hulp voor de ts'r.

Ik vraag me af..... ga je zowieso 700 euro eraan uitgeeven? 200 euro besparen kan fijn zijn toch?

Is inderdaad fijn......wat is JOUW 500€ configuratie?Ben zeer geinteresseerd in een goedkope upgrade voor m'n huidige systeem.....

@roadworker , als je een eigen topic maakt kunnen we je daarbij helpen

Is inderdaad fijn......wat is JOUW 500€ configuratie?Ben zeer geinteresseerd in een goedkope upgrade voor m'n huidige systeem.....

Hier is de configuratie...
KLIK

Zoals ik al zei.... +- 500 euro.... zonder scherm 450 met scherm ben je boven de 550..

en ja mensen.... als je goed op je pc past en hem onderhoud kan hij zelfs na nog 50 weken alle spellen op max spelen... (no offense maar mensen.... als je er echt verstand van hebt.... probeer de TS te helpen)

Suc6 verder!

(ik ga er wel van uit dat je zelf een muis en toetsenbord hebt ;))

Laatst bewerkt:
goeie samenstelling ,
Maar als je een hd scherm hebt ..zoals de meeste gamers want je wilt natuurlijk kwaliteit toch ?
Dan heb je HD , met een gtx550 ti op ''max'' dus dat betekend ook de resolutie op max dan run je bijv skyrim op 15 fps ....

Heb je geen ''echte'' hd monitor dan klopt dit ja , goeie systeem voor een goedkoop prijs
Alleen wil ik wel zeggen dat je niet echt veel uitbreidingsmogelijkheden hebt.
Moederbord ondersteund max 8 gb ram en maar 1 pci-e x16

Daarom had ik ook een duurdere systeem samengesteld , want als je 700+ euro hebt waarom dan niet gewoon gebruiken voor iets future proofs

Hier is de configuratie...
KLIK

Zoals ik al zei.... +- 500 euro.... zonder scherm 450 met scherm ben je boven de 550..

en ja mensen.... als je goed op je pc past en hem onderhoud kan hij zelfs na nog 50 weken alle spellen op max spelen... (no offense maar mensen.... als je er echt verstand van hebt.... probeer de TS te helpen)

Suc6 verder!

(ik ga er wel van uit dat je zelf een muis en toetsenbord hebt ;))
nestles je argumenten kloppen niet ik raad je aan om je huiswerk even te doen
een GTX550 kan niet iedere game op max aan ( kijk naar benchmarks) zelfs in SLI kan een GTX550 niet eens metro2033 op max aan
een mooie benchmark die dit bewijst klikerdeklik
ook Battlefield 3 kan hij niet op max aan
ik hoop dat je begrijpt wat MAX inhoud? 1080P antialiasing op zn hoogsts etc..
dan is de GTX550 gewoon niet sterk genoeg

verder is je voeding ook niet goed...
heeft maar 30 amps op de 12V+ lijn en is niet eens bronze gecertificeerd
upgraden kan dus niet zonder dat je een nieuwe voeding koopt!

verder ben je assemblage kosten vergeten en een windows os

ook wil ik nog even kwijt dat Skyrim geen zwaar spel is de engine stamt uit het stene tijdperk een standaard pc kan dat spel al goed aan

op de pc van nestles kun je niet meer dan degenlijk gamen (medium/high) wil je op MAX gamen dan heb je niet eens genoeg aan die 700 euro

Laatst bewerkt:
@roadworker , als je een eigen topic maakt kunnen we je daarbij helpen

Bedankt voor het aanbod...:)....voorlopig moet ik het nog even met mijn bakkie doen....
was gewoon nieuwsgierig wat nestles verstaat onder een goede gamepc voor 500 € die alles op max. aankan......ik moet zeggen dat ik toch meer neig naar hetgeen jij,MertensW,Firest0rm en nog anderen aanbieden voor 800€....:).....
Zoals ik het zie,kan je voor die 500€ gamen,als je al wat periphials hebt,maar om nou te zeggen dat het een GOEDE gamepc is.......each to his/her own,maar 't is zeker geen goedkope upgrade voor een toekomstgerichte investering.....:)

@roadworker wat ik onder een goede gamepc versta is dat hij spellen goed speelt zonder lag. Bij mij heb ik nog nooit lag ervaren. Maar ik speel dan ook op 1 scherm... mijn koeler kun je horen en ik heb geen high-tech geluidskaart en netwerkkaart... zitten gewoon plugins in het moederbord.. wat mijn pc zo goedkoop maakt is de merken die ik gebruik. Ik hoef geen intel processor terwijl ik een 2x betere kan krijgen voor hetzelfde. Mijn pc heeft ook geen cd/dvd drive sinds ik het meeste van internet afpluk 'als je begrijpt wat ik bedoel'. Daarom zit die usb stick ook bij de installatie. Daarmee installeer je windows 7.

@firest0rm ik heb nog geen problemen ondervonden om 1080p hd te gamen. Ik kan alleen geen 3d spelen. Resolutie staat altijd op 1920*1080 bij mij. Soms speel ik er mee op een 52" tv.. ik heb mijn huiswerk niet gedaan... maar mijn ervaring heeft me wel het een en ander geleerd

Verder neem ik aan dat TS gewoon de computer onderdelen zelf in elkaar kan zetten. Dat kan tegenwoordig zelfs een 12 jarig kind.

Degelijk schrijf je zonder 'n' (je schreef "Degenlijk")

Laatst bewerkt:
het verschil tussen een 52" tv en 21" monitor is er niet als je even veel pixels gebruikt dus snap niet waarom je dat als voorbeeld gebruikt
verder kom ik met benchmarks aan zetten en jij niet, waar is je bewijs?
klikerdeklik hier nog een benchmark op max even naar beneden scrollen STALKER 21 FPS
niet speelbaar dus

hier nog een mooi voorbeeld van een GTX550 TI die staat wel op ultra maar ZONDER AA en HBAO (maakt erg veel verschil uit in fps) en is dus niet MAXED
je zit rond de 30 FPS en dat wil een gamer niet die wil rond de 60 fps reken dan ook nog die AA/HBAO erbij en je zit op 15/20 fps
[video=youtube;JPddsNUHG_M]http://www.youtube.com/watch?v=JPddsNUHG_M[/video]

een leek zal het verschil tussen ultra en MAXED niet zien

Laatst bewerkt:
tja... je hoeft me ook niet te geloven.... mijn ervaring met dit systeem is geweldig... nooit problemen mee gehad.... en ik ben lekker goedkoop uit. ik speel tot nu toe elk spel boven de 50 fps

tuurlijk jij wel echter kijk ik naar de feiten en jij naar je eigen gevoelens en die hoor je niet te drukken op andere als het gaat om aankoop van hardware
je hoort dan gewoon naar de feiten te kijken en jij doet dat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan