nieuwe pc open office weer excel

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
ik heb open office maar wil terug naar microsoft. Ik vind het veel te lastig. databases krijgen ineens kopieen aan de kant en ik heb al vreemde verspringingen etc.
Dit gebeurde me NOOIT bij Excel.

Nu heb ik op advies hier, de programma's verwijderd. Wat nu?
Van internet halen?

ik heb open office maar wil terug naar microsoft. Ik vind het veel te lastig. databases krijgen ineens kopieen aan de kant en ik heb al vreemde verspringingen etc.
Dit gebeurde me NOOIT bij Excel.

Nu heb ik op advies hier, de programma's verwijderd. Wat nu?
Van internet halen?

Microsoft Office aanschaffen denk ik zo?
Of begrijp ik de vraag niet?

Mvg Timothy

We praten hier niet over hoe we een illegale versie van Office aan de praat kunnen krijgen ;)

We praten hier niet over hoe we een illegale versie van Office aan de praat kunnen krijgen ;)

Volgens mij mogen we daarop niet aansporen, en dan nog, het is een installatie zoals een ander;)

(Staat nergens vermeld om wat voor type het gaat)

Hoe komen jullie er nu bij dat dit om een illegale versie gaat?

Open Office is altijd nog heel erg legaal. Hier aangeraden en geadviseerd en aanbevolen door een super member elders alleen jammer genoeg reageert hij nu ff niet meer.

Hoe komen jullie er nu bij dat dit om een illegale versie gaat?

Open Office is altijd nog heel erg legaal. Hier aangeraden en geadviseerd en aanbevolen door een super member elders alleen jammer genoeg reageert hij nu ff niet meer.

Open office wel. Ik denk dat ik dan je vraag niet goed begrijp :) ik dacht uit dit: ik heb open office maar wil terug naar microsoft. af te leiden dat je terug office van microsoft wou. En dat je vroeg hoe je hieraan moest komen.

Hieruit: Nu heb ik op advies hier, de programma's verwijderd. Wat nu?
Van internet halen?
leide ik af dat je open office had verwijdert en nu op zoek was naar microsoft ;)

Ik weet ook wel dat ik Microsoft office kan kopen ,dit kost normaal bij een nieuwe pc echter 70 euro en ga ik naar de winkel betaal ik minstens 100.

Ik laat het hier maar bij. Probeer me te verdiepen in open Office, deze schijnt in sommige opzichten nog beter te zijn dan Microft. Met name in Word. Excel 2007 is wel goed schijnt.

Het is altijd geknoei als je opnieuw alles moet ontdekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan