Nieuwe pc samenstellen 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beuterpot

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Ik ben van plan om een nieuwe vaste pc te kopen en kreeg aanbevolen van een vriend om hier eens om een samenstelling te vragen via een internetshop zoals 4launch bijvoorbeeld.
Het gaat dus enkel om de pc beeldscherm, toetsenbord, muis, luidsprekers en dergelijke meer heb ik reeds.

Budget - 800 max 900 euro
Doel - Gamen / Videobewerken / Internet+Email / Muziek afspelen en andere standaarddingen
Omgeving - Krachtig maar niet lawaaierig
Assemblage - Volledig geassembleerd.

Besturingssysteem - de nieuwste
Opties / randapparatuur - draadloos ontvanger van goede kwaliteit voor WIFI, kaartlezer, bluetooth ontvanger.

Ik wil dus een deftige pc voor een maximumbedrag van 900 euro, ik speel wel graag eens een game type COD of FIFA dus deze moeten aardig bollen voor een aantal jaar graag. Mooi ook snel kunnen internetten uiteraard. Wil natuurlijk ook dat de pc zeer snel functioneert en zeer goede grafix brengt. En ook dvd's - cd's branden.
Dus een zo goed mogelijke processor (i7 zeker liefst indit dit past binnen budget?) en een zeer goede videokaart (HD6950 bv of dan toch maar GTX?, en overclock wat is dat precies en heb ik at nodig nee zeker?), ook goede koeling en een mooi/goed omhulsel.

Dit is het zowat, hoe lang duurt het trouwens gemiddeld vooraleer een pc geleverd wordt via laat ons nu zeggen 4 launch? En is de kwaliteit daarvan in orde?
KOELING is ook zeer belangrijk, wil absoluut niet dat die zo immens snel warm krijgt, wat heb ik daarvoor nodig ? van kast, koeler, cpu koelers??
thx

Laatst bewerkt:
Is het verschil tussen i7 en i5 niet te groot, en die videokaart is toch niet zo goed? Dacht meer aan GTX560 dan ofzo.
Wat vinden jullie hier van?

4Launch.nl

Aantal Product Prijs
4Launch Software installatie systeem (Windows)
€ 29.00
4Launch Hardware installatie systeem (assemblage)
€ 49.90
Asus P8H67-M EVO B3 iH67, SATA600 RAID, USB3.0
€ 109.00
Asus PCI-e Adapter PCE-N13 WLAN 300Mbit
€ 32.00
Asus Videokaart PCI-e GeForce GTX560 Ti DirectCU II 1GB 2xDVI
€ 201.50
Cooler Master Midi Tower Storm Scout ATX No PSU (zwart)
€ 72.90
Intel Core i7 2600 3.40GHz 8MB Box
€ 242.50
Kingston 2x2GB, DDR3, PC10666, CL9
€ 39.50
Konig USB Adapter Bluetooth 2.0, 20m
€ 7.10
Microsoft Windows 7 Home Premium NL 1u 64bit OEM
€ 92.00
Samsung DVD-/+/RAM SH-S223C 22x/22x/12x SATA Bulk (zwart)
€ 18.50
Samsung Harddisk 3.5" 1TB, SATA300, 7200rpm, HD103SJ
€ 46.90

Totaalprijs incl. BTW: € 999.80

Als ik de link ervan geef komen de onderdelen niet overeen precies..
Heb ik met deze samenstelling alles?

Wel wat boven mijn budget maar ja:p of kunnen er wat componenten verandert worden naar een goedkopere versie die niet zoveel scheelt in kwaliteit? En is alles compatibel hier?
Zou graag firestorm z'n mening eens horen.

Laatst bewerkt:
Dit verschilt per game... of wat je doet met je videokaart. AMD heeft altijd een goede prestatie/prijs verhouding gehad. Dus wat wil je zelf?

Een zo goed mogelijke kwaliteit uiteraard, het is nu ook niet dat ik dagelijks ga gamen hoor maar zo af en toe eens.

in dit geval is de HD6950 beter in bijna alle games dan de gtx560

AMD/ATI is net zo goed als Nvidia als het gaat om merk

de laatste tijd doet AMD/ATI het beter in high end game gpu sales dan nvidia

in dit geval is de HD6950 beter in bijna alle games dan de gtx560

AMD/ATI is net zo goed als Nvidia als het gaat om merk

de laatste tijd doet AMD/ATI het beter in high end game gpu sales dan nvidia
Ok bedankt dan ga ik voor de HD6950 of is er nog een betere HD voor niet veel meer ?
Zou je misschien eens een samenstelling kunnen maken op basis van mijn openingspost rekening houdend met de kenmerken daarin.
Er is een groot verschil tussen i7 en i5 trouwens?
Alvast bedankt.

I7 heeft Hyperthreading iets wat je als game pc niet nodig hebt je hebt genoeg aan een i5 2500
ik zal even voor je kijken

I7 heeft Hyperthreading iets wat je als game pc niet nodig hebt je hebt genoeg aan een i5 2500
ik zal even voor je kijken
Ok dan is een i5 genoeg zeker (zal aardig wat uitsparen zo) , waarvoor is een i7 dan nodig?

en bedankt.

Zware rendering van videomateriaal of extreem veel applicatie's die allemaal tegelijk aan moeten staan
video editting en compiling

kan ook handig zijn voor het hosten van meerdere servers op 1 computer

Zware rendering van videomateriaal of extreem veel applicatie's die allemaal tegelijk aan moeten staan
video editting en compiling

kan ook handig zijn voor het hosten van meerdere servers op 1 computer
ahzo heb soms wel wat openstaan maar niet echt van die mate dat ik I7 nodig heb, gaat dan maar over msn, itunes, online game, hotmail enz.
Wil je eens wat samenstellen voor mij :)
thx

ja ben bezig heb geduld :P

klikerdeklik

ik heb nogal wat veranderd hoop niet dat je het erg vind :P
Core i5 2500 cpu
Gygabite GA-PH67-UD3-B3 iH67 moederbord is een stuk goedkoper dan het asus moederbord die je eerst had
Samsung Spinpoint F3 1TB HDD snel en tog redenlijk goedkoop
2x 2GB kingston Value ram DDR3
coolermaster elite 430 behuizing omdat ik binnen jou budget wou blijven
HD6950 videokaart high end gaming kaart
Corsair gaming series 600watts voeding
asus pci-e N wifi adapter
windows 7 64 bit os

Hardware assemblage ik heb geen software installatie gedaan want met windows 7 is dat SUPER makkelijk
eenige wat je hoeft te doen is cd er in en een paar keer klikken en het is klaar
dus daar geld aan uit geven is zonde
en als je tog hulp nodig hebt zijn er genoeg tutorials op youtube

Laatst bewerkt:
Ahzo, mag eventeel wel wat meer zijn hoor, zo'n 900 euro dan misschien voor een betere behuizing want wil echt wel een goede koeling. En met dit systeem heb ik dan alles wat ik nodig heb hé?

Dan zou je nog een Scythe Mugen 2 rev. B CPU koeler er bij doen, is zeer stil en koelt goed. En voor een kast, de Cooler Master CM 690 II, of (als dat binnen je budget valt) Lancool Dragon Lord K-62, bevalt heel goed!

Edit: Firest0rm was iets eerder, die kan ook!;p

Ja dat ziet er wel een aardig bakje uit :p Heb ik nog iets nodig om snel draadloos te kunnen surfen? + bluetooth stickje en dan is het compleet denk ik. Als ik rond de 900 kan blijven verzending inbegrepen ben ik tevreden:)

Heb ik dan geen draadloos ontvanger meer nodig zo'n stick? en @timper heb je daar een link van aub?
thx

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan