Nieuwe pc samenstellen 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat allemaal prima opelkaar passen

als het niet zo is dan geeft 4launch ook nog een waarschuwing en kun je de samenstelling alsnog aanpassen

Ok, zou het lang duren vooraleer die aan huis geleverd wordt? naar belgie he.

Systeem is dus binnengekomen en heb ook de verpakkingen gekregen van de cooler, moederbord enzovoort maar de CPU koeler is nog niet bevestigd wtf? heb dus geen idee hoe dit komt?

Laatst bewerkt:
de cpu koeler zit er op

de koeler die jij nu ziet is de stock koeler van intel die standaard met de cpu word mee geleverd
en die hebben ze er niet op gedaan omdat je de Coolermaster Hyper 212 plus koeler hebt gekocht en die is veel beter

of zij hebben hun assemblage niet goed gedaan...

Laatst bewerkt:
ziet de koeler die er niet in zit er zo uit?
000000066287.jpg

ja alleen klopt het niet want ALLE socket 1156 koelers passen ook op Socket 1155 het verschil is 1 pin

4launch moet zijn website updaten

Laatst bewerkt:
Ja dat is hem idd, de cpu koeler zal dus toch bevestigd zijn, zou ik deze nog kwijt kunnen voor een prijs?

Laatst bewerkt door een moderator:
mwah ik zou hem gewoon bewaren als backup
denk dat je er max 5 euro voor kan vragen

mwah ik zou hem gewoon bewaren als backup
denk dat je er max 5 euro voor kan vragen
Dan houd ik hem inderdaad:p
Heb nog een vraagje.
Heb er een stekkerdoos bijgekocht:
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-089446

Maar daar zit geen zo'n aardingspin in, heb wat opzoeking gedaan en staat hier zelfs dat dat illegaal is (type C): http://users.telenet.be/worldstandards/elektriciteit.htm#plugs
of is dit typisch voor nederland dat er geen aardingspinnen inzitten want zie er geen staan op de site van 4launch MET pin?

of is het zo dat dat niet uitmaakt aangezien het stopcontact waar de stekkerdoos in moet wel geaard is?

Laatst bewerkt:
Trouwens nog een vraag, bij dat moederbord en de videokaart geloof ik zitten nog 2 cd-roms, moet ik die zelf installeren of isdat reeds gebeurd door 4launch?

je moet zelf alles installeren inclusief drivers
alleen de hardware montage is gedaan
aards pin is niet illegaal in nederland gebruiken wij 2 zij pinnen die geaard zijn
Stopcontact-met-randaarde.jpg

ja in België gebruiken we alleen die met 2 gaten en 1 aardingspin. Maar in die stekkerdoso van trust zitten telkens 2 gaten maar zonder pin. Zal wel even navragen bij een elektricien. Kun je trouwens een qwerty toetsenbord omvormen naar een azerty? Had bij logitech een K750 solar besteld, binnengekregen maar is een qwerty, mail gestuurd, ik krijg morgen reeds een nieuwe nu wel azerty en ik mag de qwerty houden lol.

die pin gaat die vanaf het stop contact de stekker in of steekt deze pin uit de stekker?

die pin gaat die vanaf het stop contact de stekker in of steekt deze pin uit de stekker?

Die pinnen zitten bij ons in het stopcontact en dus per stopcontact 1 in de stekkerdoos.
Maar denk dat dat in nederland gewoon anders is.
Ik heb trowuens veel films en series staan, zet ik deze beter op een externe hd om m'n pc niet te vetragen?

ja dat is wel een goed plan
zet alleen programmas die je echt gebruikt op de hdd

Systeem is ondertussen geinstalleerd, ook de videokaart en moederbord geinstalleerd, heb bij beide gewoon de auto run setup laten lopen is voldoende zeker?
Ik kan wel niet op internet?? Heb ik mss nog een draadloze ontvanger nodig (zo'n stick) Hij vindt mijn draadloos internet wel maar staan 0 blokjes bij het signaal hoe kan dit??
graag snel reactie aub

nee als het goed is hoef je niet eens drivers te installeren heb je te antenne achterin de aansluiting van de draadloze netwerk kaart?

een antenne aan de achterkant van de pc die ziet er zo uit
wifipci001.jpg

of als je alleen een kleine antenne hebt
WIFI-BH034-3dBi-2-4GHZ-Indoor-Dipole-AP-antenna-.jpg

die moet er wel op als je een goede ontvangst wilt hebben

hij is mee geleverd met de pci-e wifi kaart dus meschien moet je even in een van die dozen kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan