Nieuwe pc samenstellen 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
voorstel?

de antenne zit standaard met wifikaart mee geleverd deze hoef je dus niet apart te selecteren

door zoek alle dozen ook van de behuizing

Alles 10 keer doorzocht, niets gevonden.. ik had ook helemaal geen doos gekregen van die wifi kaart. Ze kunnen maar zien dat ze deze opsturen bij 4launch..
Zij zeggen dat ik ook die driver moet installeren maar heb dus geen cd..
Hoe ben ik trouwens zeker dat die kaart er in zit?
Trouwens heb nu een draadloze ontvanger ingestoken en nu werkt internet perfect, dus zal wel een wifi kaart inzitten zeker:p wel geen antenne

Antennes ondertussen opgestuurd gekregen. Zit wel met een probleem van m'n luidsprekers die ruisen, 4launch zegt dat ik dit kan oplossen door een geluidskaart te kopen: ze raden deze aan Beste Niels,

Ik raadt u dan de Creative Geluidskaart X-Fi Xtreme Audio FID 7.1 PCI-e Retail voor € 61.50 (artikelnummer: 037594 ), http://www.4launch.nl/shop/product/037594/ aan. In 99 van de 100 gevallen is dit de enige oplossing voor het probleem van ruisende audio in combinatie met onboard audio.

Is deze wel compatibel met windows 7? en zal het probleem hier wel mee opgelost zijn (kan hem anders wel terugsturen) en is dit moeilijk te bevestigen want heb nog nooit een behuizing open gedaan zelfs.
voor de rest werkt het systeem perfect.
thx

ruis???
dat hoort niet :S zit de kabel er wel goed in?
en ja die kaart is compatible...

ja hoor kabel zit er goed in heb ook al andere luidsprekers geprobeerd en ook datzelfde ruis (als hij stil staat dus of als er geen geluid uitkomt, bijzonder irritant geruis).
Van 4 launch zeggen ze dus dat in 99% van de gevallen die ruis weg is met een interne geluidskaart, heb deze nu dus besteld, zal hem begin volgende week wel binnen krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan