Nieuwe pc samenstellen [Gamepc 1300]

Status
Niet open voor verdere reacties.

boobies

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2013
Budget - 1300 Euro totaal
Doel - Gamen op ultra settings.
Omgeving - Moet wel stil zijn, maar hoeft ook weer niet te leiden onder de prestaties
Assemblage - Kant-en-klaar

Besturingssysteem - Windows 8 64-bit Engels
Opties / randapparatuur - Ik wil graag een headset. Ik zat zelf te denken aan deze. http://azerty.nl/36-1314-56535/crea...ies-gaming-headset-hoofdtelefoon-oorkap-.html
Ook moet die in elkaar gezet worden, windows 8 installeer ik zelf maar moet ik wel kopen.
Ik ben niet van plan te overclocken.
Ik zou graag bestellen bij Azerty, tenzij het ergens anders goedkoper kan.
Moet een SSD hebben

Ik zal deze pc binnen 1 maand bestellen.
Alvast bedankt!

Ik zal zo even kijken, ten eerste zou ik Windows 7 gaan gebruiken want niet elke game is compatible met Windows 8. Slechte keuze.

---edit---
kant en klaar en tot nu toe de beste (kant en klaar)
http://gamepc.nl/game-pc-max
Als je via de klantenservice vraagt of ze er een SSD in kunne plaatsen ipv een HDD zal je wel extra moeten betalen maar ze doen niet moeilijk.

succes

Laatst bewerkt:
Windows 8 is sneller met opstarten. daarin zit verschil en voor de rest allemaal niet.
Windows 8 kan waarschijnlijk niet sommige games aan doordat ze niet compatible zijn met Windows 8 (niet allemaal)

Welke games zijn dan bijv. niet compatible met Win8?

Dit zijn de games die ik wil gaan spelen, samen met nog wat steam games:
far cry 3
assassins creed 3
crysis 3
dota2
S4 league
killing floor
Conquer

Even een bijvoeging Bekijk bijlage 177936

*Zeer stil en alles op max settings*

Wat moet ik hier mee? De specs staan er niet eens bij etc, er staat niks bij.

Rechtermuisknop erop en dan kan je de compatability aanpassen naar b.v Windows 7.
Maar je wilt goed en lekker gamen, kies dan voor Windows 7.

Windows 8 is meer voor phones en tablets en wilt het liefst dat jij touchscreen hebt.
Koop er een mooi toetsenbord bij, ga dna voor Windows 7

http://www.wehkamp.nl/games-films-mu...E7_E17_190426/
bijvoorbeeld, is zeer goed. Gebruik ik zelf en raad ik IEDEREEN aan!

Laatst bewerkt:
Niet bij bijv. gamepc.nl bestellen. Je kan hem beter zelf samenstellen op azerty/tweakers.
Dat laat ik wel aan de experts over ;)

Waarvoor ga je die SSD gebruiken? Wel zo handig dat we de grootte van de SSD kunnen bepalen.

Om snel te laden zet je meestal alleen je OS (windows 7) er op. Je PC start dan super snel op. Dan heb je genoeg aan 64GB wil je er nog wat andere programma's op hebben is 128GB een betere keuze, je moet namelijk wat overhead behouden.

Een overclock mobo voor een locked processor. Zonden van het geld als je al de extra functies niet gaat gebruiken. :)

Een Z77 chipset is vooral bedoeld voor overclocken. Aangezien je aangaf niet te gaan overclocken is dit bordje overkill.

1) Ik ga dit even bespreken met mensen van een andere plek. Gaat om heel veel geld hier dus ik dubbelcheck alles.

2) Waarom 4x4 en niet 2x8 gb?

3) Is deze voeding goed genoeg?

4) Is er nog een kast die er wat vetter uit ziet?

5) Hartstikke bedankt voor het meedenken!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan