nieuwe pc start niet op :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

jl131490

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
Heb net mijn pc in elkaar gezet maar hij start niet op:( ik heb geen idee wat het probleem is. Wie kan mij helpen?

-sapphire 6870 (1gb)
-8gb 1600mhz ram
-x4 955(3.2)
-360 gb hdd
-Coolermaster 460 W silent power
-Asrock 770 extreme 3

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welk moederbord ondersteund deze je cpu en je/of je geheugen afstand busjes geplaatst tussen kast en moederbord en zeker alle goed aangesloten ook de aan/uit knop op het moederbord.

Hallo, bedankt voor je snelle reactie, voor zover ik weet is alles goed aangesloten. Het enige waar ik aan twijfel zijn alle led en aan/uit knoppen. Heb je nog tips hoe je deze precies aan moet sluiten?

moederbord is een asrock 770 extreme 3 , type is ATX als je dat bedoelt :thumb:

Hoi,

Ja dat is wat ik vraag neem aan dat je wel de aansluiting gevonden hebt ? dan zou het zo moeten:
Bovenste van links naar rechts - eerste twee de power led wel even op de + en - letten;) daarop volgende twee de power switch
onder
van links naar recht de hd led wel weer op + en min letten en dan de resetknop.
Zie bijlage

Bijlagen

• aansluiting.PNG
    aansluiting.PNG
    8,3 KB · Weergaven: 21
Hartstikke bedankt! Ik ga het zodra ik thuis ben gelijk proberen alleen ik ik had volgens mij alleen + dus de min moet er ook nog ergens zijn als het goed is:P Maar in ieder geval bedankt voor de hulp:D

Laatst bewerkt:
Hoi,

Van de led is dat wel van belang maar de reset en de power maakt niet uit maar om zeker te spelen is gnd meestal het witte stekkertje van de powerknop.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan