Nieuwe pc twijfel

Status
Niet open voor verdere reacties.
nogmaals het hoeft niet je kan ook azerty nemen als je het niet vertrouwd
4launch is een goede winkel hij heeft meer dan 130 reviews gekregen en uit die 130 zijn er wat 16 slecht? kan iedere winkel gebeuren lijkt mij...

en als je tog een andere winkel liever neemt kun je ook nog voor azerty of alternate gaan die zijn wat duurder

najah ik ga nu ff dutje doen ben over een paar uur weer

weet ook dat uit die 130 reviews een heleboel niet eens aftersales nodig hebben gehad omdat ze gewoon een goed product hebben gekregen

edit2: ze reageren zelfs op de tweakers site op slechte reviews en bieden hulp...

Laatst bewerkt:
nee dat bestaat niet in Belgie hebben wel een variant mister cash, maar kan je niet gewoon betalen via overschrijving? of is dat dan niet meer zo veilig

Laatst bewerkt:
ok thx, kan ik wat die koeling betreft ook die doorzichtige nemen? oogt mooier:) of is die niet zo goed?

ik wist niet dat 4-launch ook in utrecht zat??? hier in eindhoven in ieder geval wel.... heb zelf geen ervaring met 4-launch omdat ik mijn pcs zelf samenstel en monteer...
dan heb je ook niet dat probleem als ze niet goed in elkaar gezet zouden zijn bij die kantklaar bedrijven die ervoor rekenen ook die 50 euro houd ik in eigen zak en windows koop je een keer en zet je vervolgens altijd op je pc niks home versie maar gelijk professional en over paar pcs uitstrijken............

de configuratie van firestorm is inderdaad heel leuk, als je een niet gamer bent of puur games speelt die grafisch gen hoge eisen stellen kun je ook kiezen voor een kaart die minder is dan die 300 euri mar gezein je budget kan hij wel dacht ik, wat die monitor betreft 22 inch monitors heb je al rond de 100 euro let wel op dat je een 2ms (miliseconde) monitor neemt anders verlies je een stuk snelheid grafisch gezien.....
en mis je al snel bepaalde effecten in spellen die je alleen maar bij hoge snelheden waar kunt nemen.....
de pc die je zelf naar voren haalt kun je meer problemen mee verwachten dan je zelf aandraagt hij is inderdaad op aantal punten zwakker maar als leek merk/zie je dat niet.....
er bestaan helaas geen pcbedrijven waar niet een slechte verkoper/monteur bij werkt die op een maandagmorgen een schroefje vergeet vast te draaien :-)

en daar is echt alles bij inbegrepen he dat ik niet opeens een geluidskaart of weet ik veel wat tekort kom:p
heb toch ook nog een kaartlezer nodig bluetooth verbinding firewire vooral ook WIFI is belangrijk.. (hoor ik veel weet wel niet eens wat het is) enzovoort nodig?
en hoeveel usb ingangen heb je dan? ook alle andere ingangen voor digitale cameras enzovoort..?
welke antivirus..
zie bv bij connectivity op 4launch website heel wat opties welke hiervan zijn handig?
en houdt wel van wat design dus die lichtjes spreken me ook wel aan:)
wil dus echt een volledig pakket dat ik na aankoop niet nog eens naar de winkel moet voor de aankoop van dit en dat..

en die glazen omhulsel kan dat evengoed als degene die je vooropstelt?

Laatst bewerkt:
ik wist niet dat 4-launch ook in utrecht zat???
nee die zit alleen in eindhoven maar je hoeft niet persee in eindhoven te wonen om bij 4launch te bestellen...

Panda anti virus erbij gedaan
firewire? gebruik je dat? usb is sneller.... er zit nu firewire in het moederbord
ik heb er een usb blue tooth adapter bij gedaan
en ik heb wifi kaart erbij gedaan
geluidskaart en Lan kaart zitten standaard mee gebakken op het moederbord

4launch doet software + hardware installatie je krijgt 2 jaar garantie

klikerdeklik

EDIT kaartlezer toegevoegt

Laatst bewerkt:
@TS

Als je toch niet weet wat het is heb je het waarschijnlijk ook niet nodig. WIFI kaart=voor draadloze internet Bluetooth=voor bijvoorbeeld draadloos bestanden vanaf bijvoorbeeld jouw mobieltje te kopiëren naar de PC. Firewire= een poort zoals USB zeer zelden word deze gebruikt, ik heb nog nooit een apparaat gehad die firewire gebruikt. Antivirus kan je ook gratis krijgen.

Nu is het opeens goedkoper? ja firewire heb ik dan niet nodig:) uiteraard liever usb.
waarom is het moederbord nu opeens anders dan bij je eerste suggestie??
En die videokaart is toch ook verandert niet?
windows kan ik wel zelf installeren zeker.
En zou graag die doorzichtige tower hebben of is de koeling daarbij niet zo goed?
Veel vragen maar ben graag zeker voor een dergellijke aankoop:)

omdat het moederbord geen firewire had en jou wou het hebben?
ik kan het zo weer terug veranderen als je dat wilt
videokaart is het zelfde gebleven GTX560
en welke doorzichtige kast bedoel je... heb je hier van een link?

die kast is niet leverbaar staat paars aan gegeven

o je wil die kaart is ook goed

ik zal het even aan passen

dus geen windows installatie
GTX570 videokaart
en het oude moederbord terug zetten correct?

ja graag, bwa dat moet niet als deze even goed is mag je uiteraard deze houden want is een stuk goedkoper:)

hij is een stukkie zwakker ja
maar kan elk spel met gemak op max aan

keuze is aan jou

Wat is het verschil precies? Als het niet veel schilt mag je uiteraard die goedkopere versie nemen.
is beide GTX570 dus zal wel niet veel schelen zeker? en met die wifi kaart heb ik dan geen draadloze ontvanger meer nodig he?

wat bedoel je met draadloze ontvanger? de router? of zon usb stick?

het zal in de verre toekomst echt gaan schelen maar op het moment zul je gewoon alles kunnen spelen met gemak
klik hier zie je het verschil scheelt 10 fps met metro2033

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan