Nieuwe pc van 379 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

007baske007

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hallo,

Ik ben toe aan een nieuwe PC. Ik heb eens rond gekeken, en ben op de Acer Aspire 3200 gekomen. Hij staat op http://www.itsonline.nl

Wat wil ermee doen?
Internetten, en games spelen zoals splintercell, en leuke programma'tjes downloaden :P enz.

Nu zegt Hedo Computers dat je met de videokaart die erin zit, geen spellen kunt spelen.
Mijn vraag:
Is dit een goede PC?

Ow ja, en is het mogelijk om op een nieuw systeem van Vista naar XP te gaan? Hedo zegt dat dat wel mogelijk is, maar dat dan je videokaart enzo niet meer werkt.

Alvast bedankt,
Bas

Laatst bewerkt:
Met die computer kan je echt niet lekker gamen. Maar zou je ff de volgende vragen kunnen beantwoorden, kan ik kijken of er nog betere andere opties zijn (weet namelijk niet wat je budget is :)).

- Budget --> Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
- Assemblage --> Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
- Besturingssysteem --> Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Als je er nog geen hebt is Vista Home Premium aanteraden, XP kan natuurlijk ook.
- Winkelkeuze --> Heb je nog een voorkeur qua winkel?
- Doel --> Wat is het doel van de computer? Gamen? Photoshoppen?
- Overclocken --> Ga je met de nieuwe PC overclocken of niet?
- Hoe belangrijk is stilte -->  Onbelangrijk – Enigszins belangrijk - Heel belangrijk
- Randapparatuur --> Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Als je een nieuwe muis en nieuw toetsenbord wilt ook aangeven of je graag draadloos hebt of liever niet, eventuele andere voorkeuren ook aangeven.
Als je nieuwe speakers wilt ook aangeven wat voor setje je graag zou willen? (2.1, 5.1, 7.1)?
Als je een nieuwe monitor wilt wel aangeven aan welke maat je zat te denken (20”/22”/24” etc. ?)

op itsonline staat die niet (vind hem niet)
en op google is die ook niet te vinden, is het niet toevallig 1200??
want die staat er wel en die is niks inderdaad.
en teruggaan gaat niet met dit type ivm met drivers

Met die computer kan je echt niet lekker gamen. Maar zou je ff de volgende vragen kunnen beantwoorden, kan ik kijken of er nog betere andere opties zijn (weet namelijk niet wat je budget is :)).

- Budget --> Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
- Assemblage --> Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?
- Besturingssysteem --> Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Als je er nog geen hebt is Vista Home Premium aanteraden, XP kan natuurlijk ook.
- Winkelkeuze --> Heb je nog een voorkeur qua winkel?
- Doel --> Wat is het doel van de computer? Gamen? Photoshoppen?
- Overclocken --> Ga je met de nieuwe PC overclocken of niet?
- Hoe belangrijk is stilte -->  Onbelangrijk – Enigszins belangrijk - Heel belangrijk
- Randapparatuur --> Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.
Als je een nieuwe muis en nieuw toetsenbord wilt ook aangeven of je graag draadloos hebt of liever niet, eventuele andere voorkeuren ook aangeven.
Als je nieuwe speakers wilt ook aangeven wat voor setje je graag zou willen? (2.1, 5.1, 7.1)?
Als je een nieuwe monitor wilt wel aangeven aan welke maat je zat te denken (20”/22”/24” etc. ?)

Laat ik het zo zeggen: Ik heb een pc staat van mijn ouders:
512 MB werkgeheugen, 160 GB harde schijf, intel 4 en grafische kaart ATI Radeon x300SE

Met deze PC kan ik goed overweg. Mijn vraag: is die PC die ik heb uitgekozen beter of slechter als bovenstaande? Zo beter, hoeveel X beter

niet echt veel beter, je kan er niet op gamen met de videokaart, in zo'n klein systeempje kun je de videokaart ook niet upgraden

Dit systeem maakt van wat jij liet zien gehakt:
pcqz7.jpg

Laatst bewerkt:
uhh... hier begrijp ik niet zoveel van. kan je me het een beetje uitleggen?
van welke site heb je dat?

bij azerty, je hoeft alleen nog zelf je xp versie te installeren, en dan kun je erop werken.
dit word door http://www.azerty.nl in elkaar gezet
als het je lukt om zelf in elkaar te zetten gaan er nog eens 50 euro vanaf

Laatst bewerkt:
Hij heeft een pc voor je samengesteld op azerty. Een online bedrijf dat hardware verkoopt.
Een heel redelijk pc'tje voor 400 euro. Beter dan wat je eerst noemde..

en kun je me dan de specificaties eens vertellen? ik heb er 0,0 verstand van :P bedankt in ieder geval

Processor: amd 6000 + X2
Geheugen: 2gb
Harddeschijf: 320 gb
videokaart 9800 gt
dvd rw

dan moet je zelf nog xp of vista regelen

ok, nog drie vragen:

1. Is het zelf installeren van de PC moeilijk (niet windows XP, maar de pc in elkaar zetten)?
2. Hoelang is de levertijd?
3. Wat gaat het kosten met 3 gb geheugen?

als je het zo laat zetten hun de pc in elkaar, dan is de levertijd +-1,5 week
in elkaar zetten is niet moeilijk, kijk hier eens:
http://www.bouweenpc.nl/artikel/15
en indien je 3gb neemt zou ik direct 4gb nemen, dan neem je dat van kingston 2x

gaat er nog eens €58,00 af de levertijd is dan ongeveer 6á7 werkdagen

ok, dus
wat gaat dit kosten

Wat jij zei, alleen dan met 4 GB geheugen, en ik zet hem zelf in elkaar?

bedankt alvast!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan