007baske007
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2008
deze is beter, veel beter voor gamen
Is die beter als die ik net heb samengesteld?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze is beter, veel beter voor gamen
Misschien moet je je ogen even na laten kijkenhet is toch geen goed systeem, die wat ik heb samen gesteld is 10x zo goed
en je bent het moederbord vergeten!!!
Misschien moet je je ogen even na laten kijkenik moet ook een bril
maar die heb ik nooit op
Er staat toch duidelijk een Asus moederbord bij...
ok, maar als ik het goed begrijp is de videokaart toch wel goed?ik dacht dat dat de videokaart was... maar onboard videokaarten zijn heel erg slecht en dit gaat van het intern geheugen af, en je kunt beter dan 2x2gb nemen!
maar die voeding is gewoon flut
maar hoe kan het dan dat mijn maat moeiteloos call of duty 4 kan spelen met zijn videokaart?nee die is juist neit goed, dit is een onboard chipset, en die zijn heel slecht, wat ik je heb samengesteld is het beste voor je budget!! beter kan niet
Weer geen antwoord op mijn vraag, het enige zware spel wat ik speel is splintercell!je luisterd toch niet je vraagt als het een goed systeem is om te gamen, dat is het niet!!!
Weer geen antwoord op mijn vraag, het enige zware spel wat ik speel is splintercell!
als die het aankan is het ok!
EDIT: IK HEB NIET GEVRAAGD OF HET EEN GOED SYSTEEM IS OM TE GAMEN
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.