Nieuwe pc van 379 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, veel beter, de 8300 is helemaal niet geschikt voor gamen, de 9800 is veel beter
de 5200 is langzamer dan de 6000
wel nog die losse voeding erbij!

ok, bedankt, maar hij is wel beter als je de videokaart niet meetelt? en bijvoorbeeld splintercell pandora tommorrow, kan ik die wel spelen?

nee de processor is slechter, de voeding is veel slechter (trust) dan zou je toch naar antec of ocz nemen.
maar neem het systeem wat ik heb samengesteld + die voeding, dan heb je het beste onder de €400,00

ok, maar nog geen antwoord op mijn vraag:
kan ik hier splintercell pandora tomorrow op spelen?

nee, de videokaart is te zwak, en de voeding kan dit systeem niet aan

toch vreemd, mijn vriend heeft dezelfde voeding en videokaart, en kan moeiteloos call of duty 4 spelen!

het is toch geen goed systeem, die wat ik heb samen gesteld is 10x zo goed
en je bent het moederbord vergeten!!!

Misschien moet je je ogen even na laten kijken :P ik moet ook een bril :P maar die heb ik nooit op
Er staat toch duidelijk een Asus moederbord bij...

ik dacht dat dat de videokaart was... maar onboard videokaarten zijn heel erg slecht en dit gaat van het intern geheugen af, en je kunt beter dan 2x2gb nemen!
maar die voeding is gewoon flut

Laatst bewerkt:
ik dacht dat dat de videokaart was... maar onboard videokaarten zijn heel erg slecht en dit gaat van het intern geheugen af, en je kunt beter dan 2x2gb nemen!
maar die voeding is gewoon flut
ok, maar als ik het goed begrijp is de videokaart toch wel goed?

nee die is juist neit goed, dit is een onboard chipset, en die zijn heel slecht, wat ik je heb samengesteld is het beste voor je budget!! beter kan niet

nee die is juist neit goed, dit is een onboard chipset, en die zijn heel slecht, wat ik je heb samengesteld is het beste voor je budget!! beter kan niet
maar hoe kan het dan dat mijn maat moeiteloos call of duty 4 kan spelen met zijn videokaart?

je luisterd toch niet je vraagt als het een goed systeem is om te gamen, dat is het niet!!!

je luisterd toch niet je vraagt als het een goed systeem is om te gamen, dat is het niet!!!
Weer geen antwoord op mijn vraag, het enige zware spel wat ik speel is splintercell!
als die het aankan is het ok!
EDIT: IK HEB NIET GEVRAAGD OF HET EEN GOED SYSTEEM IS OM TE GAMEN

Robincon zegt je gewoon heel duidelijk dat met een budget van 400 euro dat dat je beste pc is, punt uit. Als ik het goed gelezen heb kan je er dus GEEN splintercell mee spelen. Mocht je zeggen dat je wel gewoon wil gamen met de games van deze tijd. Ben je heel wat duurder uit. Een computer van 400 euro is niet om te gamen, en daar vroeg je ook niet om toch?
Succes ermee:thumb:
mvg,
pc

EDIT: Je stelt nu een andere vraag, daar moet je als ik het goed heb een nieuw topic voor beginnen in het deel waar het hoort.

Laatst bewerkt:
Weer geen antwoord op mijn vraag, het enige zware spel wat ik speel is splintercell!
als die het aankan is het ok!
EDIT: IK HEB NIET GEVRAAGD OF HET EEN GOED SYSTEEM IS OM TE GAMEN

Volgens mij is een zwaar spel toch gamen hoor, en dat gaat niet met die pc!!!
en anders bestel je hem toch, dan kom je achter een paar weken erachter dat het niet is wat je wilde

Ok, ik geloof jullie allemaal wel, maar ik begrijp het nog steeds niet, niet weer meteen boos worden, maar hoe komt het dan in hemelsnaam mijn vriend met hetzelfde moederbord, minder geheugen, slechtere processor, call of duty 4 kan spelen? dat is toch een zeer zwaar spel als ik me niet vergis :D

ok, zou je dan misschien op dezelfde site die ik als laatste heb gebruikt de beste pc kunnen samenstellen, voor 360 euro? ben benieuwd wat daar dan uitkomt!

hij kan het zeker niet op high spelen of medium, met dat systeem wat ik je al 20x heb aangeraden haalt het zeker medium!
en koop maar gewoon dat systeem, zien we je over 2 maanden terug dat hij onstabiel is door de voeding en niet is wat je verwacht, videokaart upgrade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan