Nieuwe PC voor ±700 euro's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan moet je de 955 hebben ;)

945 => heeft een limiet op z'n multiplier
955 => unlocked, dus ongelimiteerd.

Termen die je nu misschien niets zeggen, maar over een tijd als je van plan bent te gaan overklokken dan wel.
(mits je topics ect. hebt doorgelezen.)

Even heel grof.
A(bus) x B(multiplier) =C (kloksnelheid)
B staat bij de 945 al "vast" en bij de 955 niet

Eigenlijk is dit nog niet van toepassing, want je CPU kan er nog een tijd tegen aan.

Laatst bewerkt:
Dan moet deze het maar worden: :d

Als ik ooit nog over wil clocken is dat dus mogelijk, en als ik behoefte heb aan meer grafisch vermogen dan is dat ook zo geregeld door een nieuwe kaart te kopen:d

Als ik ooit nog over wil clocken is dat dus mogelijk, en als ik behoefte heb aan meer grafisch vermogen dan is dat ook zo geregeld door een nieuwe kaart te kopen:d

Top :) veel plezier met het systeempje.

Oke, dan heb ik nog 1 vraag: ik kan 50 euro bezuinigen door er geen installatie van windows bij te doen, maar hoe moeilijk is het om windows thuis te installeren op een nieuwe pc zonder bijv. drivers voor de grafische kaart? Is dat iets wat ik zomaar kan doen, of is het verstandiger om dat te laten doen door azerty?

Laatst bewerkt:
Als jij gewoon de dvd erin drukt, zal het de videokaart zonder drivers gebruiken. Doet ie ook zodra je Windows voor het eerst opstart. Dan gebruikt het eigenlijk de standaard Windows driver, waar je ook wat mee kan. Dus als jij een eigen DVD gebruikt, krijg je wel gewoon beeld. (Als je dacht dat je geen beeld zou hebben zonder de driver bij de installatie..).

Windows installeren is opzich niet zo moeilijk.
windows 7 vind bijna zelf al de drivers.

Zoniet dan zit overal toch een dvd bij met drivers.
(Asus dvd voor al de chipset drivers ect. en een dvd bij je grafische kaart van ATI)

Gewoon alles stap voor stap volgen en goed lezen de rest wijst zichzelf.

Draait gewoon.

Het moederbord staat los van de software / besturings probleem.
Ik heb nog nooit een mobo gezien die problemen heeft met het besturings-systeem.

Er staat bij dat het gecertificeerd is voor Vista. Dan werkt het ook 100% op W7.

Ook staan er op de site van asus drivers voor Windows 7, dus dat zit wel snor

Laatst bewerkt:
Die had ik ook gezien, maar het koelblok is aardig klein + een kleine ventilator.
Dat gaat lawaai maken onder belasting :)

Edit:
http://www.sapphiretech.com/present...d=1&gid=3&sgid=643&pid=&leg=&ssk=&pageIndex=1

Sapphire heeft grotere koelblokken / ventilatoren.
Dit koel beter en is stiller

ps dit is de enige 512MB sapphire kaarte volgens hun website
http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?psn=000101&pid=343

daar moet ik je wel gelijk in geven. Ik kan ook alleen spreken uit ervaring met de 1GB versie, waarbij (als natuurlijk verwacht) de fan en heatsink veel groter is. Hij maakt nog steeds wel veel herrie als ie op 100% (fan) draait.

Dan heeft een 1GB wel het voordeel tov de 512mb.

Fijn, hij is besteld. Iemand enige praktijk ervaring met de levertijden van azerty?

Fijn, hij is besteld. Iemand enige praktijk ervaring met de levertijden van azerty?
Als alles staat 2-3 werkdagen (en/of enkele direct) dan krijg je het max. in 1 week.. Ik gok dat je het max zaterdag geleverd krijgt, maar kan later zijn. Dat zijn tenminste mijn ervaringen met azerty =) Maar je kan het ook gewoon netjes woensdag of donderdag ofzo geleverd krijgen.

Ik moet zeggen dat als je nog iets aan de bestelling wil veranderen moet je hun gewoon emailen op dat emailadres van die email die je krijgt over weet je zeker dat je het zelf wilt inelkaar zetten enzo. Regelen ze gewoon nog op dezelfde dag, zelfs toen ik om 5 uur een email stuurde werd het die dag nog veranderd. Moet natuurlijk wel maandag-vrijdag zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan