firestarter34
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 feb 2010
Hallo allemaal,
Ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen. Mijn verzoek is of iemand voor dit budget een leuke pc kan samenstellen, alvast heel erg bedankt voor de tijd. Hieronder de info, hoop dat dit genoeg is.
Budget= 1000,- a 1100,- mag het ietsje meer zijn? ja hoor
Mag wel iets lawaai hebben, en zet hem zelf in elkaar.
Doel: Gaming, beetje muziek bewerken.
Componenten die ik er graag in wil.
120 GB ssd 500g sata 3.5
Een beest van een video kaart, het liefst een Club 3D Radeon HD 6870 Dual GPU maar als er een betere is of niet haalbaar mag het ook een andere zijn.
proccesor: i5-2500K
Rest mag u zelf invullen.
Wat ik zelf heb is alle randappratuur(monitor, muis, toetsenbord). Windows 7 pro. 32-64B.
Tot slot een vraagje: Ik heb nog een creative audigy 2 kaart PCI slot(3 Jaar oud), weet iemand of de moederborden van vandaag beter onboard geluid hebben dan dit kaartje. Zo nee dan zou het zeker handig zijn om een moederbord te hebben waar die in past.
Nogmaals heel erg bedankt voor de tijd
Ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen. Mijn verzoek is of iemand voor dit budget een leuke pc kan samenstellen, alvast heel erg bedankt voor de tijd. Hieronder de info, hoop dat dit genoeg is.
Budget= 1000,- a 1100,- mag het ietsje meer zijn? ja hoor
Mag wel iets lawaai hebben, en zet hem zelf in elkaar.
Doel: Gaming, beetje muziek bewerken.
Componenten die ik er graag in wil.
120 GB ssd 500g sata 3.5
Een beest van een video kaart, het liefst een Club 3D Radeon HD 6870 Dual GPU maar als er een betere is of niet haalbaar mag het ook een andere zijn.
proccesor: i5-2500K
Rest mag u zelf invullen.
Wat ik zelf heb is alle randappratuur(monitor, muis, toetsenbord). Windows 7 pro. 32-64B.
Tot slot een vraagje: Ik heb nog een creative audigy 2 kaart PCI slot(3 Jaar oud), weet iemand of de moederborden van vandaag beter onboard geluid hebben dan dit kaartje. Zo nee dan zou het zeker handig zijn om een moederbord te hebben waar die in past.
Nogmaals heel erg bedankt voor de tijd
Laatst bewerkt door een moderator: