Nieuwe pc voor mij en ouders

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannytjes

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2013
Berichten
32
Hallo,

Ik heb een computer samengesteld waar je een beetje op kan gamen maar ook gewoon op kan kijken op internet.
Wij hadden een APU, die heeft zijn beste tijd wel gehad.
Mijn ouders vinden het natuurlijk niet nodig om een nieuwe pc te kopen, maar ik kan spellen zoals bo2 die volgensmij toch niet zo heel zwaar is voor de pc maar op low spelen.
Hij word ook al traag en heb al meerdere dingen geprobeerd om de pc sneller te maken maar hij blijft traag.

Hierbij de pc de link van het mandje met de componenten:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...645239]=1&product[563039]=1&product[640872]=1

Ik hoop dat jullie kunnen zeggen wat jullie ervan vinden, ik vind het zelf nog wel aardig goed samengesteld.

Mvg,


Danny Teunissen
 
Mooie samenstelling, alleen je kunt beter goedkopere geheugen balkjes kopen, omdat je budget erg klein is. Daarmee kun je
sowieso 40 euro mee besparen. Probeer dan hier een daar wat te 'bezuinigen' en upgrade je amd processor naar een Intel i5
 
Bedankt voor je reactie, ik zal er naar gaan kijken.

Mvg,


Danny Teunissen

Is het echt nodig om een i5 te kopen dan?
Een vriend van mij heeft bijna dezelfde pc maar hij heeft de 660 ti

Mvg,


Danny Teunissen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het echt nodig om een i5 te kopen dan?
Een vriend van mij heeft bijna dezelfde pc maar hij heeft de 660 ti

Mvg,


Danny Teunissen

Nee, is niet nodig. De oude garde raad altijd intel procesorren aan omdat AMD vroeger ver onder het niveau van Intel lag, maar tegenwoordig is het hetzelfde (Kwa prestaties) + je hebt het voordeel dat je niet betaald voor de ontiegelijk veel reclame wat Intel maakt > Wat al gauw in kosten bespaard bij AMD procesorren die minder in spelen op reclame. > bij nieuwere spellen heb je er zelfs veel meer baat bij (8-Core), omdat die meer baat hebben bij meerdere cores inplaats van snelle cores. Min of meer word meerdere cores de nieuwe standaard. (Voor zware programma's, zoals photoshop, moderne games ect) > Het nieuwe progameren. Ook veel makkelijker, omdat je meerdere taken/processen/scripts tegelijkertijd kan laten draaien. (Hoeft geen een lange lap tekst meer te zijn) > JE kan zo makkelijker bestanden aanroepen.

Intel komt rond september met zijn 8-cores, maar dan moet je nog even wachten. Deze zijn wel weer vele malen krachtiger dan de 8-cores van AMD. Maar hangt ook het dubbele prijskaartje aan.

Handig linkje: http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-1970010/8320-280x-battlefield4-fps.html > 60 FPS BF4 met jouw setup.
Misschien een idee om de Nvidea kaart te vervangen met een R9 280X? AMD + AMD loopt toch net effe wat lekkerder, omdat deze voor elkaar zijn ontworpen.
 
Laatst bewerkt:
@dannytjes,

Ik heb een aantal quotes verwijderd. Het is niet nodig te quoten als je direct reageert op een bericht. Gebruik hiervoor "snel reageren" of "reageer op vraag"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan