nieuwe pc? welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.bongers

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2002
Berichten
83
hallo allemaal, ik weet niet welk systeem ik het beste kan nemen?

compaq
pentium 4 2000mhz
40gb hd
256 ddr-ram
(grafische controller)??
nvidia vanta 16mb ??
4xagp geluidscontroller
50x cdrom
mm toetsenbord + draadloze muis
15" tft scherm
winxp en officexp voorgeinstalleerd!
DEZE PC IS 6 MAANDEN OUD VOOR 775,- EURO

AMD 2000xp
60gb, 7200r
256 ddr-ram
52x lg cdrom
sound on board
gf4 mx440 64mb
toetsen en muis
140w speakers
GEEN MONITOR!!
NIEUW IN DOOS
dit systeem is samengesteld door een hobbyist die het een uit de hand gelopen hobby noemt, 550,- euro

ik zou graag jullie mening willen weten BEDANKT!
 
pentium

als je wel garantie krijgt op deze systemen? zou ik zeker de pentium nemen! als je ziet wat je dan hebt voor deze prijs,zou ik niet twijfelen. maar zorg wel dat je goede afspraken maakt , ivm garantie.
 
Wat wil je ermee doen? Voor games is de amd het snelst omdat er een betere videokaart in zit.
 
ik wil er vanalles mee doen games, downloaden (kabel),
films bekijken,surfen enz enz.
 
precies wat Masera zegt wat wil je er mee doen. Op zich
kun je stellen dat configuratie met PIIII dik in orde is voor office toepassingen. Jammer dat er geen schrijver in zit maar die kun je voor 50 euro al eentje kopen.
Configuratie Athlon draait office ook probleemloos en kun je toch echt geen game machine noemen (on board sound, weinig intern)
prijstechnisch kan je stellen dat het tft scherm bij de pentium op zichzelf al minimaal 300 euro gekost moet hebben (bij Aldi bv.) dus op die prijs is niet zo veel aan te merken.
 
ik vind het een moeilijke keuze!
maar ik heb zelf nog een brander 48x lite-on en en een geluidskaard 1024 creative live ik weet niet of dat voldoende is ?
maar dan moet ik bij die amd nog wel een monitor kopen!
 
software

ik zie dat er ook geen software zit bij de amd, dat moet je ook nog eens meetellen,dan zit je met het tft scherm en de software,allang aan het bedrag van de amd. lijkt mij niet zo,n moeilijke keuze, amd is misschien wel sneller, met games,maar ik zou toch voor de pentium kiezen!
 
4 x agp audiocontroller....

dat bestaat niet... maar goed...

ff to the point.. ik zou voor de AMD gaan. zkr weten.. maar dan moet je zelf nog voor monitor zorgen. heb je dat nog?
 
bedankt allemaal,

ik ben er nog niet uit maar ik denk er nog even over na.
ik heb nu nog deze p2 300 met 40gb 7200rpm, gfmx400
en 386 ram en ik kan er eigenlijk alles mee maar toch wil ik steeds weer kijken voor een ander systeem (al 2 maanden) ik denk dat ik wacht tot ik mijn droom pc voor een nice budget tegen kom!
 
je kan ook een upgrade kit kopen...

dat is een moederbord en proccesor en bijbehorend koeler...

want je videokaart en hd kunnen het voorlopig nog wel aan...

heb ik ook gedaan...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan