nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

weetikniet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2003
Ben van plan dit systeem te kopen,wil er voornamelijk mee internetten en in de toekomst misschien een spelletje mee spelen.Ook om er wat videobewerking mee te doen.Stel niet de hoogste eisen maar wil gewoon een leuke pc waar ik weer een tijdje mee vooruit kan.
Specificaties:

Intern:
Intel Pentium 4 2,53GHz processor
256 MB DDR SDRAM
512 KB 2nd level cache geheugen
80 GB ULtra DMA
56 Kbps V.92 intern modem
10/100 Ethernet netwerkkaart
Multimedia:
SoundBlaster compatible geluidskaart met SPDIF out
Luidsprekers: 2 Diamond Hurricane speakers
CD-RW Drive 40x 10x 40x
16x DVD speler
Video:
ATI Radeon 9000 Grafische kaart met TV uit
128 MB DDR videogeheugen
Overig:
6 x USB 2.0
iEEE1394 / Firewire
TV-uit aansluiting
SPDIF out
Bijgeleverde software:
MS Windows XP Home edition
Norton Antivirus 2002
Norton Internet Security 2002
Microsoft Word 2002
Magix Music and Video maker G6
AND Route 2002
Tell me more English
Zoo Tycoon
Monsters & Co Schrikeiland
Wanadoo internet voorgeinstalleerd
Inclusief USB scrollmuis en USB keyboard
1 jaar pickup & return garanar 3 jaar.

Kan deze pc kopen voor 845 euro(inclusief 17 inch crt monitor)

Lijkt jullie dit wat ?????????

Op zich een hele leuke pc (prijs is goed), maar ik zou toch een paar dingen heroverwegen.

Het geheugen. 256MB is niet erg veel. Overweeg 512mb.
De processor. Er is een nieuwe serie met een snellere FSB die betere prestaties heeft. Het nadeel is dat daar waarschijnlijk ook een ander moederbord, ander geheugen en dus een hogere prijs aan vast zit...
De videokaart. Die is nu al redelijk verouderd. Als je er 'in de toekomst' spelletjes op wil gaan spelen schiet die kaart tekort...

Is een pc waar je verder niet meer dingen aan kan veranderen(tenminste niet in de winkel) .Zal er inderdaad nog wel een 256 geheugen bijprikken.
In principe is het toch wel een goeie processor?
Kan met deze videokaart toch wel uit de voeten om nu al wat videobewerking te gaan doen ?
Dacht zelf dat ik voor deze prijs een redelijk goede deal zou doen ?

Geplaatst door weetikniet
Is een pc waar je verder niet meer dingen aan kan veranderen(tenminste niet in de winkel) .Zal er inderdaad nog wel een 256 geheugen bijprikken.
In principe is het toch wel een goeie processor?
Kan met deze videokaart toch wel uit de voeten om nu al wat videobewerking te gaan doen ?
Dacht zelf dat ik voor deze prijs een redelijk goede deal zou doen ?
256mb kan er altijd wel bij. De processor is goed. De videokaart is op zich wel geschikt voor videobewerking, maar verwacht er op game-gebied geen wonderen van. Het is iig een hele goede deal...

Kijk als alternatief eens naar een AMD 3 GHz met wat meer geheugen en een betere videokaart. Moet voor die prijs ook lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan