Ik denk dat ik het idee nog maar een half jaartje agterwege laat en mijn zal sparen voor het budget van 2500 euro. Want ik heb zojuist nog es doom 3 gedraaid. Verschiet niet: systeem is: amd 1800+ xp, 512 RAM en geforce fx 5200(overclocked: core van 250 naar 322 mhz en memory van 332 naar 499 mhz zonder koeling, met koeling zelfde resultaat. Kan ik btw pipelines openzetten op deze kaart?) en processor zou nog moeten overklokt worden, maar wacht nog steeds op nieuwe koeling
(hoop op 2400+ minstens) ALLE SETTINGS OP HET MAXIMUM IN DOOM3!!(16X anti-aliasing, ultra quality, 1024*768 en alle geavanceerde opties aan.)... Ik haal bij gwn rondlopen gemakkelijk 20 fps. Hij zit voortdurend te swappen naar de HD, dus als ik 512 ram bijsteek(en zeg nu zelf: ramgeheugen van 50 euro of pc van 1500 euro) dan zou het nog vloeiender moeten gaan. Bij gevechten haal ik 15 fps: bij het overklokken van de cpu(en ook misschein nog beetje de videokaart) meot dit aantal ook naar boven te trekken zijn. Maar sowieso zou het met enkel en alleen 512 Mb extra speelbaar moeten zijn met alles op het hoogst. Daarom wacht ik nog wat: alle games draaien nog(hoewel quake 4 wel es de eerste zou kunnen zijn die niet meer zal draaien. COD2 draait ook met moeite(10 fps in auto), maar dat komt wrs door tekort aan RAMgeheugen.)
Maar ik hou in ieder geval de basis(dus alles zonder cpu en videokaart, want die zullen binnen een half jaar tog moeten veranderen) in het achterhoofd en sla die op in een wordbestand
P.S. Kan dit eiglijk met mijn pc doom3 op het maximum en speelbaar

Maar ik hou in ieder geval de basis(dus alles zonder cpu en videokaart, want die zullen binnen een half jaar tog moeten veranderen) in het achterhoofd en sla die op in een wordbestand
P.S. Kan dit eiglijk met mijn pc doom3 op het maximum en speelbaar