Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijnpsv

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2007
Ik ga een nieuwe pc kopen aangezien m,n budget niet super hoog is heb k zelf 3 systemen samengesteld.. wat is jullie advies?
Welke van de 3? En dan ook nog dingen die verbeterd kunnen worden. bvd

Asrock ConRoeXFire-eSATA2,
Maxtor DiamondMax 17,
GigaByte GZ-X1, met 350 watt voeding
Intel® Core™ 2 Duo E6300,
Xpertvision/Palit 7300GT,
G.E.I.L. 1 GB DDR2-533

Prijs 680 met assemblage

Asus EN7300GT Silent,
Kingston ValueRAM 1 GB DDR2-533,
LG GDR-8164B,
MS-TECH LC-182,
Sony Floppydrive,
CoolerMaster Extreme Power,
Maxtor DiamondMax 17,
MSI P965 Neo-F

Prijs 600 met assemblage

CoolerMaster Extreme Power,
Maxtor DiamondMax 17,
MSI P965 Neo-F,
G.E.I.L. 1 GB DDR2-533 Kit,
Asus EAX1600Pro,
MS-TECH LC-182,

Prijs 715 met assemblage

ik kan maximaal tot 750 gaan met assemblage

dankjewel alvast

ik zou toch een 450 of een 400 true watt voeding nemen 350 voor een conroe :confused:

ik zou die 2de nemen maar dan zonder floppy..
de 2e spreekt my in ieder geval aan

Ik zou de derde overwegen omdat die de beste videokaart heeft van allemaal.
Het derde systeem ziet er ook er netjes uit.
Alleen die coolermaster extreme power, Hoeveel watt heeft hij ? :confused:

de voeding coolermaster extreme power heeft 430 watt, is maar 45 euro.. aangezien ik bij de 3de nog 35 euro over heb wat zouden jullie doen.. is het slim om een 965 chipset op het moederbord te hebben of maakt dit niet veel uit, scheelt namelijk veel in de prijs.

Nou kom ik hier op uit.

Intel® Core™ 2 Duo E6300
MSI P965 Neo-F
G.E.I.L. 1 GB DDR2-533
Xpertvision/Palit 7300GT
CoolerMaster Extreme Power
Hitachi deskstar 160 GB

Ik heb nog 50 euro om een betere videokaart dan deze erin te plaatsen of is het slimmer om het met deze een tijdje te doen en hem dan laten verlpaatsen door een écht goede videokaart.

ik draai zelf ook de P965 chipset en het is perfect ik draai alleen de asus p5b perfect mobo. En voor overclocken schijnt het ook een goede chipset.
De ASUS P5B is wel aan te raden met een intel core 2 duo e6300. geabruik het zelf ook in die combo ook met 1 gb met de zelfde voeding met een 160 gb sata II schijf en een sapphire x1950 pro 256 GDDR3

Laatst bewerkt:
de voeding coolermaster extreme power heeft 430 watt, is maar 45 euro.. aangezien ik bij de 3de nog 35 euro over heb wat zouden jullie doen.. is het slim om een 965 chipset op het moederbord te hebben of maakt dit niet veel uit, scheelt namelijk veel in de prijs.

Nou kom ik hier op uit.

Intel® Core™ 2 Duo E6300
MSI P965 Neo-F
G.E.I.L. 1 GB DDR2-533
Xpertvision/Palit 7300GT
CoolerMaster Extreme Power
Hitachi deskstar 160 GB

Ik heb nog 50 euro om een betere videokaart dan deze erin te plaatsen of is het slimmer om het met deze een tijdje te doen en hem dan laten verlpaatsen door een écht goede videokaart.

Als je een betere videokaart nu wil dan zou je een club 3D 7600gt videokaart pakken. Deze zijn relatief goedkoop en heb je toch goeie kwaliteit videokaart waar je toch opzich wel een tijdje mee kan gamen.
http://www.azerty.nl/producten/prod...orce-7600-gt-256-mb-ddr3-pci-express-x16.html

ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken, als je gaat gamen lukt je niet met deze videokaart dan zou ik voor 7600GT gaan, en ik zou wat hoger voeding nemen
floppy hoef op zich niet meer ik gebruik de mijne al 3jaar niet meer :D
en geen 553mhz geheugen kopen ze zeggen dat dit erg sloom gaat in combinatie met dual core 667hmz is veel beter

Ik heb de vraag nog niet gezien (of ik lees eroverheen) wat wil je eigenlijk met die pc gaan doen.

Er wordt wel steeds over de videokaart gepraat maar als jij geen die-hard gamer bent en alleen gaat internetten, tekstverwerken etc dan kun je zelfs uit met een 4mb videokaartje (bij wijze van spreken)

Ik wil er wat mee gaan gamen maar niet echt dat ie puur voor gamen is ik hoef ook niet alles op high enzo, maar k wil nu gewoon een ineuwe computer over een half jaar kan ik toch nog altijd een nieuwe videokaart kopen.. ik wil gewoon graag weten of jullie nog op of aanmerkingen hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan