Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quatroking

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hey, ik weer. Ik heb bij Dixons een zeer mooie aanbieding gezien, en we denken er nu over om deze te nemen omdat hij beter en goedkoper dan de desktops van Dell is.

PACKARD BELL iStart 2400 computer + Maestro 190 W 19" breedbeeld TFT-scherm

Art.nr: 7083031

Volledige specificaties:

* Merk processor : AMD
* Type processor : Sempron 3400+
* Kloksnelheid : 1.8 GHz
* Cachegeheugen : 256 KB
* Bustechnologie : 800 MHz
* Intern geheugen : 1024 MB
* Harde schijf : 160 GB
* CD/DVD (RW) : double layer DVD
* Diskettestation : nee
* Grafische kaart : nVidia GeForce 6150 Turbo Cache
* Grafisch geheugen : 384 MB
* Shared videogeheugen : ja
* Modem : geen
* IEEE 1394 : nee
* Netwerkkaart : ja
* Parallelpoort : ja
* Seriële poorten : -
* USB-poorten : 6x USB 2.0
* TV-out : nee
* Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
* IRDA : nee
* WiFi : -
* Garantie : pick-up & return
* Garantieduur : 12
* Bluetooth : nee
* Toetsenbord : standaard
* Muis : mechanisch
* Monitor : 19" TFT

Totaalprijs: 596,- euro

wat vinden jullie?

PB is sowieso een rotmerk, maar das een mening
over t algemeen wel een aardige pc als je t mij vraagt.

niet veel over te zeggen, behalve dat ie best goed is;)

Dat videogeheugen is "shared" , dus die 384 MB gaat wel van je geheugen af, dus Vista gaat wel wat "slomer" lopen...... Ik zou ook nimmer een PB kopen, en ook geen Dell.... wacht op de volgende PC van Aldi!

Dat videogeheugen is "shared" , dus die 384 MB gaat wel van je geheugen af, dus Vista gaat wel wat "slomer" lopen...... Ik zou ook nimmer een PB kopen, en ook geen Dell.... wacht op de volgende PC van Aldi!

zo is dat geef je volkomen gelijk:D

Duidelijk een budget model. Als je de pc alleen maar voor tekstverwerking en internetten gaat gebruiken is het een prima keuze.

Deze is niet helemaal die in de winkel, want daar hebben ze 2GB RAM inplaats van 1GB. Dan maakt die 384MB van de video ook niet meer uit :P

M'n vriend heeft een pc uit de zelfde serie, met lagere specs. Hij kan vloeiend alle games van het moment spelen, dus lijkt het me dat deze het al helemaal kan. Hij zal vooral voor huiswerk en m'n programmering worden gebruikt:)

Ik heb zelf nog 3 PB's staan, en ik heb er nooit problemen mee gehad. Wat is er dan zo slecht aan? Als het de helpdesk is, bekijk het, ik doe het allemaal zelf.

M'n vriend heeft een pc uit de zelfde serie, met lagere specs. Hij kan vloeiend alle games van het moment spelen, dus lijkt het me dat deze het al helemaal kan. Hij zal vooral voor huiswerk en m'n programmering worden gebruikt:)

Op de laagste settings is dat mogelijk ja. Deze videokaart zal het niet aankunnen als de grafische settings van recente games omhoog worden gezet.

Inderdaad, speel maar een F.E.A.R met een GeForce 6150. Dat wordt op low setting, anders is het niet te spelen. En dan hebben we het ook nog over een game van ongeveer een jaar oud.
Maar voor huiswerk ed. zal het prima kunnen.

hmm... nu ik het zo zie, word er niet vermeld of die sempron 3400+ Duocore of enkelcore is... weet iemand dat? als het enkel is, valt deze pc namelijk meteen weg.

Die Sempron is een gewoon "instapmodelletje" uit 2005, vergelijkbaar met de Intel Celerons.... [uitgeklede CPU]... waarbij vermeld moet worden dat de Celeron D340 [uit dezelfde periode] deze Sempron er op z'n pantoffels uit klokte.....

Maar dat er geen "topper" in dat systeem zit, moet je je kunnen voorstellen: PC + tft scherm 19" voor 596,- en dat bij Dixons......

Laatst bewerkt:
dan die niet. Ik wil niet gaan werken op iets met een 2005 CPU, en aangezien hij slechts 1,8 is, maakt dat al helemaal geen kans. Kan iemand mij een betere (met voorkeur dualcore, of een enkeltje van boven de 3GHZ) voor een budget van maximaal 650 euro aanraden? (inclusief BTW, exclusief verzendkosten) Ik word namelijk een beetje moe van het doorzoeken van computerwinkels....

zomg. die van cool-prices maakt zeker wel een goeie kans. En van die 2 mobo's, we houden gewoon de beste of kopen ze bijde, dan heb ik nog iets om mee te bouwen:D

zeer bedankt, ik heb die pagina gebookmarked en hij staat momenteel op nr.1 in het lijstje.
greets,
Quatroking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan