Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandeur

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Hallo!

Aangezien ik zelf niet zo heel veel verstand heb van de meer technische zaken, heb ik besloten om jullie om advies te vragen.

Ik wil een nieuwe PC. Mijn budget is rond de 1200 - 1300 euro, en ik wil er het volgende mee kunnen:

- De nieuwste games draaien.
- 3D programma's zoals Cinema4D draaien.
- Het hele Adobe pakket draaien.

Ik zat zelf te denken aan de volgende:

Deze, en dan heb ik nog geld over voor een mooi beeldschermpje, ik zat te denken aan deze.

Suggesties?

Quad core is wel leuk maar denk niet dat je er nu nog veel aan hebt, de videokaart overigens zou ik zeker niet doen, 9600GT is lang niet zo goed als men denkt, ik zou voor dat geld andere kopen (in dit geval ander systeem).

Bedankt voor de reacties. :)

Blijkbaar is dit systeem niet perfect voor wat ik met mijn budget kan krijgen.

Ik heb er wel een beeldscherm bij nodig, geen toetsenbord of muis.

Is er misschien iets beters samen te stellen met de Systeem Configurator van NoRRoD?

http://norrod.nl/ws_a_index.asp?hoofdgroep_id=1&zelf=2

Ik zou het toch graag bij NoRRoD willen laten doen aangezien het vlakbij is, en kheb altijd goede service gehad van die lui. Maar als het elders een stuk goedkoper kan, wil ik het graag horen. :D

:thumb:

Laatst bewerkt:
Als je t goedkoper wil weet ik een adres voor je www.euro-computers.nl
Daar krijg je topsystemen voor lage prijs (heb er zelf een) ben erg tevreden over de service levering en pc zelf uiteraard.

2u62wwy.gif

Toekomst PC! :cool:

Alle top dingen zitten erin. Vind je je videokaart nog steeds niet goed genoeg? (hij draait al vloeiend Crysis), dan kan je er nog een instoppen. :D

Alles is bij Alternate.nl samengesteld.

Ziet er goed uit!

Alleen ik hoor dat Dual Core beter is voor games of iets in die trend. Moet ik me daar iets van aantrekken of gewoon lekker voor de Quad gaan?

En word bij Alternate er een besturingssysteem bijgeleverd? Of moet ik dat ook nog meenemen in de prijs.

Killer08 : je stelt idd. een leuk systeem voor, maar vergeet je niet iets?

Sandeur: nee, een besturingssysteem moet je er nog los bijkopen (100 tot 150 euro -> Vista)

Dual core / quad core : voor de games tot en met nu : lood om oud ijzer. Voor de games ná nu : quad core.

Killer08 : je stelt idd. een leuk systeem voor, maar vergeet je niet iets?

Sandeur: nee, een besturingssysteem moet je er nog los bijkopen (100 tot 150 euro -> Vista)

Dual core / quad core : voor de games tot en met nu : lood om oud ijzer. Voor de games ná nu : quad core.
Nope. Wat mis ik dan? DVD drive of zo? Maar dat heeft hij volgens mij al.

Zoveel geld uitgeven voor een OS is belachelijk: hier, 85 euro voor Vista OEM.

Laatst bewerkt:
het is voor de rest een prachtig systeem.. maar is het niet misschien handig om voor een NVIDIA kaart een SLI chipset te nemen :cool:

- Is het geheugen conform de QVL van Asus?
- Als het OS erbij komt dan gaat de prijs wel naar de 1400

Ach, de prijs komt bij Alternate vandaan en de ene winkel is op het ene onderdeel één tientje of twee tientjes duurder of goedkoper dan een ander. Het gaat meer om het totaalplaatje.

- Is het geheugen conform de QVL van Asus?
- Als het OS erbij komt dan gaat de prijs wel naar de 1400

Ach, de prijs komt bij Alternate vandaan en de ene winkel is op het ene onderdeel één tientje of twee tientjes duurder of goedkoper dan een ander. Het gaat meer om het totaalplaatje.

Dat zou wel moeten. Is gewoon DDR2 1066 supported. Je moet gewoon Dual Channel draaien en dan haal je alles eruit! De 1066 reepjes van Kingston hebben volgens mij wel problemen, maar DDR2 800 bij velen zeker niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan